خانه ورزش اخبار ورزش ناپولی ۱-۱ یوونتوس؛ تقسیم امتیازات در ناپل

ناپولی ۱-۱ یوونتوس؛ تقسیم امتیازات در ناپل

0

دیدار حساس هفته سی ام رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا، بین تیم های ناپولی و یوونتوس با تساوی ۱-۱ پایان یافت تا اختلاف در صدر جدول به ۶ امتیاز برسد.

در اخرین بازی یکشنبه شب از هفته سی ام سری آ، ناپولی در ورزشگاه سن پائولو با قضاوت ارساتو میزبان یوونتوس صدرنشین بود. دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

ناپولی

رافائل، هیسای، آلبیول، کولیبالی، استرینیچ، آلان، جورجینیو، همشیک، کایخون، مرتنس، اینسینیه

یوونتوس

بوفون، لیخشتاینر، بونوچی، کیه لینی، آساموا، خدیرا، مارکیزیو، لمینا، پیانیچ، مانژوکیچ، هیگواین

دو تیم در حالی برای سومین بار در فصل جاری به مصاف هم رفتند که در هر دو مسابقه قبلی، یوونتوس بود که برنده از زمین خارج شد، البته این برای اولین بار در فصل جاری بود که ناپولی میزبان یوونتوس بود. با توجه به پیروزی رم در بازی این هفته، هر دو تیم به برد فکر می کردند.

بازی از همان ابتدا پر هیجان آغاز شد و اولین فرصت مسابقه نصیب کایخون شد که این بازیکن اسپانیایی نتوانست میزبان را به گل برساند، اما دو دقیقه بعد، خدیرای آلمانی در گلزنی موفق عمل کرد و یوونتوس را به گل برتری رساند.

دقیقه ۷: سامی خدیرا پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، او یک و دو خوبی را با پیانیچ انجام داد و سپس ضربه نهایی این بازیکن با وجود واکنش دروازه بان ناپولی، راهی گل شد تا یوونتوس ۱-۰ از حریف خود پیش بیفتد.

بعد از ثبت اولین گل بازی، هر دو تیم در نیمه اول به موقعیت های خوبی رسیدند، طی دو صحنه کولیبالی و کیلینی به خوبی مقابل سانتر از جناحین واکنش مناسب نشان دادند تا مانع ایجاد خطر روی دروازه خودی شوند. ناپولی در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول توپ و میدان را در دست داشت و به موقعیت های خوبی رسید، یکی از بهترین فرصت های این تیم در نیمه اول نصیب مرتنز شد که ضربه آرام وی توسط بوفون مهار شد. در ادامه یک بار دیگر هم بوفون مجبور به واکنش شد، اما میزبان در نیمه نخست در امر گلزنی ناکام بود.

ناپولی نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم از آن میزبان بود. در دقیقه ۵۰ حرکت خوب اینسینیه از سمت چپ ناپولی را صاحب فرصت خوبی کرد ولی ضربه کات دار این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. اما بالاخره در دقیقه ۶۰ فشار ناپولی جواب داد.

دقیقه ۶۰: حرکت ترکیبی بازیکنان ناپولی که برای چندمین بار پشت محوطه جریمه یوونتوس تکرار می شد، بالاخره به ثمر نشست، پاس خوب مرتنز به عمق دفاع یوونتوس، همشیک را در موقعیت خوبی قرار دارد، او هم که از تله آفساید فرار کرده بود، با یک ضربه بغل پای تمام کننده، کار را تمام کرد. ۱-۱.

سه دقیقه بعد از این گل، ناپولی می توانست به گل دوم خود برسد ولی این اتفاق نیفتاد. پاس رو به عقب اشتباه آساموا، با دخالت مرتنز همراه شد، بوفون جا ماند و ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.

در ۲۵ دقیقه پایانی مسابقه، بازی متعادل تر شد و کمتر شاهد موقعیت های گلزنی روی دروازه ها بودیم. هر دو مربی نیز سه تعویض خود را انجام دادند و در نهایت تلاش دو تیم در دقایق باقیمانده راه به جایی نبرد و بازی با تساوی ۱-۱ پایان یافت.

این تساوی بهترین نتیجه برای رم بود. با تساوی یووه و ناپولی، اختلاف رم با صدر جدول به ۶ امتیاز کاهش یافت و اختلاف جالوروسی با تیم سوم (ناپولی) به ۴ امتیاز افزایش یافت.

بیانکونری هم بار دیگر در کسب پیروزی در ناپل ناکام ماند. آن ها در ۱۲ سفر اخیرشان به ناپل فقط یک برد را کسب کرده اند؛ ۴ تساوی و ۷ باخت.

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *