خانه ورزش اخبار ورزش نتایج هفته اول لیگ اروپا؛ پیروزی آرسنال و لاتزیو در شب گلزنی سامان قدوس

نتایج هفته اول لیگ اروپا؛ پیروزی آرسنال و لاتزیو در شب گلزنی سامان قدوس

0

هفته اول دور گروهی لیگ اروپا با برگزاری ۱۲ بازی در ساعت ۲۳:۳۵ در گروه های هفتم تا دوازدهم پایان یافت. در گروه هفتم تیم پلزن با ۳ گل مغلوب استوابخارست شد و لوگانو با نتیجه ۲-۱ مقابل نماینده رژیم صهیونیستی شکست خورد. در گروه هشتم تیم باته با نتیجه ۱-۱ مقابل وزدا کرونا متوقف شد. در دیگر بازی این گروه بین تیم های آرسنال و کلن که با یک ساعت تاخیر آغاز شد شاگردان ونگر با نتیجه ۳-۱ از سد حریف آلمانی خود گذشتند. کولاسیناچ (دقیقه ۴۹)، سانچز (دقیقه ۶۷) و بیرین (دقیقه ۸۷) برای آرسنال در این بازی گلزنی کردند.

در گروه نهم تیم مارسی با یک گل مقابل قونیا اسپور پیروز شد و گیمارش در خانه به تساوی ۱-۱ مقابل سالزبورگ رضایت داد. در گروه دهم تیم اتلتیک بیلبائو با نتیجه تساوی بدون گل در خانه هرتابرلین متوقف شد و تیم زوریا در خانه با دو گل مغلوب اوسترسوند شد. سامان قدوس بازیکن ایرانی تبار این تیم سوئدی در دقیقه ۵۰ گل نخست اوسترساندز را بثمر رساند.

در گروه یازدهم تیم لاتزیو با نتیجه ۲-۳ مقابل ویتسه پیروز شد و تیم نیس با نتیجه ۱-۵ به پیروزی پرگل مقابل زولته دست پیدا کرد. در گروه دوازدهم تیم سوسیداد با ۴ گل مقابل روزنبرگ پیروز شد و زنیت با ۵ گل در خانه اسکوپیه به پیروزی رسید.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *