به تازگی استودیو سازنده بازی Killing Floor 2 اعلام کرده است که این عنوان فعلا بر روی کنسول میان نسلی ایکس باکس وان ایکس با وضوح 4K اجرا نخواهد شد.

در خبر‌های گذشته در رابطه با عنوان آنلاین و اکشن استودیو Tripwire Interactive یعنی بازی Killing Floor 2 اعلام کردیم که نسخه ایکس باکس وان ایکس این بازی، از رزولوشن 4K به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد و به صورت Native و نه Upscale شده اجرا خواهد شد. اما امروز متوجه شدیم که سازندگان در حال حاضر چنین حرفی را رد کرده و با بیان مشکلات به وجود آمده بر سر راه، تصمیمات دیگری را در رابطه با این بازی اتخاذ کرده‌اند.

در همین رابطه برنامه نویس ارشد بخش گرافیک استودیو Tripwire Interactive یعنی آقای «دیو الدر» (Dave Elder) در مصاحبه‌ای گفت:

با اینکه ساخت بازی برای پلتفرم ایکس باکس وان ایکس بسیار جذاب و ساده است، اما ما در راه ساخت بازی Killing Floor به یک مشکل برخورد کردیم که بیشتر مربوط به بخش گرافیکی و بصری آن است. بازی به صورت معمول بر روی وضوح 1800p اجرا می‌شود و هیچ‌گونه افت فریمی را در آن شاهد نیستیم. ولی هنگامی که وضوح بازی را بالا برده و در حالت 4K قرار می‌دهیم، با افت میزان فریم دهی مواجه می‌شویم که به هیچ‌وجه خوشایند نیست. به همین دلیل فعلا از اجرا کردن بازی با وضوح 4K صرف نظر کرده‌ایم و به جای آن Killing Floor 2 را با وضوح 1800p اجرا خواهیم کرد. البته هنوز د حال تلاش هستیم همانطور که قبلا هم گفته بودیم، این عنوان را با رزولوشن 4K Native به اجرا در بیاوریم.

در آخر لازم به یادآوری است که اعلام کنیم بازی Killing Floor 2 به همراه محتواهای قابل دانلود Elements of the Summer Sideshow ،The Descent و The Tropical Bash در تاریخ 16 آبان ماه (7 نوامبر 2017) منتشر خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *