روز گذشته رئیس بخش ایکس‌باکس به‌صورت رسمی تایید کرد که نسخه بازسازی شده Phantom Dust پیش از E3 امسال عرضه می‌شود.

توجه داشته باشید که نسخه ذکر شده، ربطی به عنوانی که در E3 2014 معرفی شد ندارد بلکه Phantom Dust گفته شده نسخه بازسازی شده بازی اصلی است. طبق گفته مایکروسافت این نسخه درکنار پشتیبانی کامل از بخش چندنفره ایکس‌باکس لایو، بسیاری از نکات کلیدی بازی را بهتر و بهبود بخشیده است، همچنین گرافیک بازی نیز ارتقا یافته. فیل اسپنسر در پاسخ به سوال طرفداران به این نکته اشاره کرد که نسخه بازسازی شده Phantom Dust قبل از E3 عرضه می‌شود. نسخه بازسازی شده Phantom Dust یک عنوان Xbox Play Anywhere خواهد بود یعنی با خرید نسخه دیجیتالی آن را برروی ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان دریافت می‌کنید و نیازی به خرید نسخه دیگر نیست. همچنین تمامی اچیومنت‌ها و پیشرفت‌های شما در بازی نیز کراس‌پلتفرم بوده. گیم‌پلی این بازی دو سبک کارت بازی و شوتر را باهم ترکیب کرده است.

از طرفی دیگر نسخه کاملا جدید Phantom Dust هنوز وضعیت مشخصی ندارد. این بازی در E3 2014 معرفی شد و سال بعد مایکروسافت اعلام کرد که بازی با بسته شدن استودیوی دارک‌ساید گیمز دیگر توسعه داده نمی‌شود اما بازی کنسل نشده است.

عنوان Phantom Dust در سال ۲۰۰۴ برای کنسول ایکس‌باکس انتشار یافت. این بازی توانست با بازخورد مناسب منتقدین و بازی‌بازان روبه‌رو شود.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *