خانه بازی نقدهای بازی ترسناک PERCEPTION + تریلر زمان عرضه

نقدهای بازی ترسناک PERCEPTION + تریلر زمان عرضه

0

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dsogaming، شرکت Feardemic تریلر جدیدی از عنوان جدیدش Perception که در سبک وحشت ساخت شده است منتشر کرد. Perception عنوانی در سبک وحشت ماجراجویانه است که داستان هروئینی نابینا به نام  Cassiee را روایت می‌کند که با استفاده از قدرت شنوایی بالا و ذکاوت خود سعی در حل رازهای منطقه‌ای ترک شده را دارد که شب‌ها کابوسش را می‌بیند.

این عنوان توسط افراد کهنه‌کار استدیو The Deep End Games که قبلا بر روی عناوینی همچون BioShock و Dead Space کار کرده‌اند ساخته شده است.  این عنوان در تاریخ 30 مه ( 9 خرداد)  به صورت مولتی‌پلتفرم منتشر می‌شود.

اکنون با نقد و نمرات این عنوان همراه باشید:

Game Informer: 83

Perception عنوانی به یادماندنی در سبک وحشت است که گیم‌پلی و محیطی بسیار منحصربه فرد دارد. با وجود اینکه احساس ناامنی تا ترس را بیشتر احساس می‌کردم، این عنوان من را مجبور کرد که لبه صندلی بشینم و از راز‌های مربوط به بازی کشف کنم.

Attack of the Fanboy: 80

Perception عنوانی منحصر به فرد است که با استفاده از روایت و گیم‌پلی سعی در قرار دادن گیمرها در جای دختری نابینا را دارد.

این عنوان دنیای را به شما نشان داده که در امید کشف آن هستید، ولی به خاطر داشته باشید که در طول بازی با احساساتی همچون بیم و هراس شما را لبه صندلیتان نگه می‌دارد.

GameStar: 73

به نظرم با دنبال کردن Cassie به عنوان فردی نابینا در زندگی روزانه‌اش هنگامی که با مشکلات و ترس‌هایش دسته و پنجه نرم می‌کند، تجربه بهتری به وجود می‌آمد.

Multiplayer.it: 70

Perception هدفش این بود که با یک بازی شبیه‌ساز (walking simulator) تفاوت داشته باشد، ولی انقدر این عنوان کوتاه، خطی است که دقیقا شبیه یک شبیه‌ساز است. اما، خوشبختانه اتمسفر و داستان بازی خوب است.

Polygon: 65

Perception پر از ایده‌های خوب مربوط به روایت بازی و مکانیک آن است، ولی مشکل این است که این‌ها همه عملی نمی‌شوند. این عنوان درباره نابینا بودن است که به شما اجازه دیدن می‌دهد، درباره چیز‌هایی که شب اتفاق می‌افتند، ولی این کابوس‌ها به ندرت شما را می‌ترساند.اما، وجود بعضی از موقعیت‌های دلهره‌آور و داستان‌های آرامشبخش را نمی‌توان کتمان کرد. قابل ذکر است که ایده‌های بازی خیلی بزرگتر از چیزی است که تجربه می‌کنید.

IGN: 48

Perception با وجود ایده‌های هوشمندانه و دلهره‌آورش، به اندازه اشتباهاتش ناامید کننده است. در اصل، ایده این عنوان تجربه اثری تازه است که اهدافی همچون یاد دادن و به وجد آوردن را در سر می‌پرورانده. متاسفانه، درست مثل مکانیک جهت‌یابی از طریق صدا  دراین بازی، هرچه بیشتر پیش رفتم بیشتر ناامید شدم.

Destructoid: 30

Perception نه جالب است، نه ترسناک و نه خردمندانه. روایت بازی در سطح خوبی نیست و توهین‌آمیز بوده.

متای بازی Perception

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *