به تازگی نسخه PC عنوان خوش‌ساخت Bayonetta منتشر شده است. این بازی یک عنوان سینماتیک و اکشن زیباست که توسط ذهن خلاق “هیدکی کامیا” (Hideki Kamiya) ساخته شده است. در این بازی شما در نقش یک جادوگر اسلحه به دست که قدرت‌هایی فراتر از درک دارد، قرار دارید و در یک بازی 100 درصد اکشن به مصاف دشمنانی بی‌شمار می‌روید. در ادامه نمرات نسخه PC این بازی را مشاهده می‌کنید.

Attack of the Fanboy 100

Bayonetta برروی PC بدون شک عالیست. بیشتر PCهای گیمینگ بازی را با عملکرد و کیفیت خوبی اجرا خواهند کرد و اگر این اولین و یا دهمین تجربه شما در دنیای این بازی باشد، بازهم ارزشش را دارد.

PC Gamer 93

یک پورت عالی از یکی از بهترین عناوین اکشن موجود در بازار! Bayonetta یک hack & slash عالیست که تجربه آن برای همه واجب است.

4Players.de 92

مدت زمان زیادی طول کشید تا این جادوگر به PC راه پیدا کند ولی بالاخره بعد از 7 سال اینجاست. و حتی یک ذره از کیفیت آن کم نشده است. Bayonetta هنوز یک اکشن ماجراجویی درجه یک سرشار از خلاقیت است و برخلاف Nier Automata پورت آن برروی PC بسیار خوب است.

Metro GameCentral 90

برخلاف بسیاری از بازی های اکشن ژاپنی دارای این استایل، بازی در درجات سختی پائین نیز به طرز غیرممکنی سخت است. شاید خود Bayonetta بخواهد از شما انتقام بگیرد ولی قصد بازی تنها سرگرم کردن و سورپرایز کردن شماست.

DualShockers 90

حتی با اینکه داستان در بعضی از نقاط افت کرده و گرافیک بازی نیز کمی تازیخ گذشته است، گیم پلی خلاق و نوآورانه  Bayonetta را تبدیل به عنوانی کرده که نمی توانید از آن دست بکشید. Sega اشاره کرذه که در آنیده می خواهند پورت های بیشتری برروی PC انجام دهند و اگر آن ها نیز به خوبی Bayonetta باشند، من نمی توانم صبر کنم تا ببینم عنوان بعدی شان چه چیزی خواهد بود.

The Games Machine 90

Bayonetta یک شاهکار واقعی است و سرانجام بهترین نسخه آن برای بازی کردن در دسترس است. به یادماندنی ترین عنوانی که توسط PlatinumGames ساخته شده هم اکنون برای PC در دسترس بوده و هیچ دلیلی برای از دست دادن آن قانع کننده نیست؛ عنوانی که حتما باید تجربه شود!

GameStar 85

PC Games 85

Everyeye.it 79

یک شاهکار؛ وقتی یک عنوان شاهکار باشد، هیچ گاه قدیمی نخواهد شد!

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *