نمرات بازی Need For Speed: Payback

بدون شک بازی Need For Speed: Payback یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال محسوب میشه، عنوانی که تا سه روز دیگه منتشر میشه تا مجموعه Need For Speed رو دوباره احیا کنه و سبک رانندگی رو اینبار با استایلی متفاوت ارائه بده، طبق سنت همیشگی، منتقدین موفق شدن زودتر از گیمرها این بازی رو انجام بدن و این تجربه رو با زیر ذره بین بردن این بازی، با دیگر گیمرها به اشتراک بذارن، سوال ما اینجاست که آیا این نسخه میتونه بعد از بازی Need For Speed 2015 ضعیف ترین نسخه این مجموعه ارزشمند باشه؟ آیا اصلا این نسخه موفق میشه؟ بازی Need For Speed: Payback موفق شده از بین 15 نقد نمره متوسط 72 رو به دست بیاره، در این بین مردم هم حسابی از بازی استقبال کردن و از بین 78 نفر، این بازی تونسته نمره افتضاح 3.7 رو کسب کنه، یکی از مواردی که باعث کاهش نمرات این بازی شده قابلیت پرداخت درون برنامه ای هستش که این بازی قربانی اون شده، البته که سه روز دیگه تا انتشار این عنوان مونده و نمیشه به این نمره ها و حتی تعدادشون اعتماد چندانی داشت ولی خب 15 نقد برای اثبات ضعیف بودن یک عنوان کافیه و به نظر میرسه این بازی هم موفق نخواهد بود، در ادامه میتونین نمرات این عنوان رو مشاهده کنین و نظر خودتون رو با ما و کاربران سایت GM به اشتراک بذارید.

مجموعِ نمرات بازی Need For Speed: Payback در پلتفرم Play Station 4

Hobby Consolas 80

Need For Speed: Payback برای گیمرها تجربه ای حماسی رو به لطف صحنه های اکشنش رقم میزنه، طرفداران این فرانچایز مطمئنا از این نسخه و محتویاتش راضی خواهند بود.
Multiplayer.it 80
Play Station Life Style 80
Hardcore Gamer 80
Spazio Games 80
Need For Speed: Payback چیزهای زیادی در خودش داره و هوادارها میتونن هر انتظاری از اون داشته باشین، Payback شاید یکی از پر فعالیت ترین نسخه های این مجموعه باشه که در نوع خودش بسیار جالبه اما در این بین چیزی که توی ذوق اکثر گیمرها خواهد زد، سیستم میکروترنسکشن یا همون پرداخت درون برنامه ای هستش که این بازی قربانی اون شده.
Meristation 78
Everyeye.it 75
M3 70
Games Radar + 70
Vandal 70
Trusted Reviews 70
بخش ریسینگ، دریفت و تعقیب و گریز در Payback از طراحی خوبی برخورداره اما کامل نیست، سیستم هندلینگ طراحی نامناسبی داره و به خوبیِ مجموعه Forza: Horizon نیست و نمیشه اون رو با این بازی مقایسه کرد، با اینکه مجموعه Need For Speed همیشه سعی داشته یه تجربه رانندگی بی نقص رو به گیمر ارائه بده، Payback ثابت میکنه که قصدش فقط فروش داشتن و سرگرمی های بی مورد هستش، چیزی که اصولا توی این مجموعه نقش خیلی زیادی نداشته.
The Games Machine 60
Game Spot 50
برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *