نمرات بازی Wolfenstein II: The New Colossus

بازی Wolfenstein II: The New Colossus یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال و دنباله‌ای بر بازی موفق Wolfenstein: The New Order است.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus شوتری اول شخص با ژانر اکشن-ماجراجویی ساخته استودیو MachineGames و منتشر شده توسط بتسدا است. این بازی هشتمین عنوان مجموعه Wolfenstein و دنباله‌ای بر بازی موفق سال 2014 یعنی بازی Wolfenstein: The New Order محسوب می‌شود. داستان بازی در سال 1961 در آمریکایی اتفاق می‌افتد که زیر سلطه نازی‌ها قرار گرفته و درباره «ویلیام “بی‌جی” بلازکویز»  (William “B.J.” Blazkowicz) و تلاش‌هایش برای مبارزه و بیرون کردن رژیم نازی‌ها از آمریکا است.

ما برای شما خلاصه نقد چند سایت معتبر را آماده کرده‌ایم:

DualShockers- امتیاز 95 از 100

بازی Wolfenstein II: The New Colossus تبدیل به الگویی برای بازی‌های شوتر تک‌نفره شده است. آزادی زیاد به همراه استفاده از اسلحه بی‌نظیر این بازی را تبدیل به یکی از بهترین‌های شوترهای چند سال اخیر می‌کند. علاوه‌بر آن‌ها، این بازی دارای یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین داستان‌هاست. بازی Wolfenstein II: The New Colossus تنها بهترین شوتر سال 2017 نیست، بلکه در پایان نسل هشتم پلتفرم‌ها به عنوان یکی از بهترین شوترهای این نسل شناخته خواهد شد.

PlayStation LifeStyle- امتیاز 95 از 100

من از بازی Wolfenstein II: The New Colossus انتظارات بالایی داشتم، اما استودیو MachineGames موفق شد تمامی انتظارات من را برآورده کرده و از آن‌ها فراتر برود. آن‌ها یکی از جالب‌ترین بازی‌های تاریخ و یکی از آن بازی‌ها که از اعلام پیامش درباره عدالت و برابری هراسی ندارد را ساخته‌اند. دنبال کردن داستان بزرگ و صحنه‌های هائز اهمیت این بازی کار آسانی است، اما این دل و جرات بازی Wolfenstein II: The New Colossus است از ابتدا تا پایان در آن حضور دارد.

Everyeye- امتیاز 90 از 100

جدیدترین ساخته استودیو MachineGames پر از ایده‌ و خلاقیت‌های بسیار است و گیم‌پلی فوق‌العاده و رضایت‌بخش آن، این بازی را کامل می‌کند. بازی Wolfenstein II: The New Colossus را به هیچ وجه از دست ندهید، این بازی استانداردی برای سایر بازی‌های شوتر اول شخص است.

نمرات بازی Wolfenstein II: The New Colossus

Polygon- امتیاز 90 از 100

آدم‌کشی تنها چیزی نیست که بازی Wolfenstein II: The New Colossus در اختیار شما قرار می‌دهد. این بازی از آن شوتر‌های اول شخص کمیاب است که به اولین بار که قهرمان داستانش ماشه یک اسلحه را کشید برمی‌گردد، از آن شوتر‌های اول شخص کمیاب است که به راحتی را با قسمت‌های وحشی مغز شما ارتباط برقرار می‌کند و یبه شما نشان می‌دهد که کشتن یک نازی چه حس خوبی دارد.

IGN Italia- امتیاز 85 از 100

بازی Wolfenstein II: The New Colossus شوتر اول شخص بسیار خوبیست که تمرکز خاصی روی داستان، شخصیت‌ها و استفاده از اسلحه‌ها دارد. این بازی بی‌نقص نیست، اما بدون شک طرفداران این مجموعه از ساخته جدید MachineGames راضی خواهند بود.

Hardcore Gamer- امتیاز 80 از 100

بازی Wolfenstein II: The New Colossus تجربه‌ای رضایت‌بخش از یک بازی شوتر اول شخص را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. اینکه این بازی در تاریخی جایگزین با شخصیت‌هایی که به راحتی می‌توان برای آن‌ها اهمیت قائل شد اتفاق می‌افتد، داستانی بسیار جالب را می‌سازد. متنفر شدن از شخصیت‌های منفی بازی کاری بسیار آسان است زیرا که این بازی پر از صحنه‌های نژادپرستی، بی‌رحمی نسبت به حیوانات و در کل رفتار‌های سادیستیک است. اما شخصیت‌های منفی این بازی نازی‌ها هستند، پس باید انتظار چنین اتفاقاتی در بازی را داشت. به‌طور کلی، بازی Wolfenstein II: The New Colossus تجربه‌ای به یاد ماندنی است که از بازی با احساسات شما هراسی ندارد. مهم‌تر از همه، این بازی پر از صحنه‌های اکشن سریع با تفنگ و مواد انفجاری است که معمولاً همان فاکتورهایی هستند که مردم از بازی‌های شوتر اول شخص انتظار دارند.

تا کنون 13 نقد از بازی Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شده و متای آن 89 از 100 است.

تانی کال

برگرفته از Metacritic

گیم شات

  • Wolfenstein II: The New Colossus

    نقد و بررسی بازی WOLFENSTEIN II: THE NEW COLOSSUS

    نقد و بررسی بازی WOLFENSTEIN II: THE NEW COLOSSUS Wolfenstein II: The New Colossus یک منطق…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *