خانه ورزش اخبار ورزش نوازی: منصوریان باید روی خط دفاعی بیشتر کار کند

نوازی: منصوریان باید روی خط دفاعی بیشتر کار کند

0

به نقل از تسنیم، محمد نوازی در خصوص تقابل استقلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این درست است که العین یکی از تیم‌های خوب آسیا محسوب می‌شود، ولی به‌سختی می‌تواند مقابل استقلال عرض اندام کند. آنها بازیکنان خوبی را از کشورهای اروپایی و آفریقایی به‌خدمت گرفته‌اند، اما استقلال می‌تواند از پس العین بربیاید و عبور از این تیم غیرممکن نیست.

وی ادامه داد: بازی رفت در تهران برگزار می‌شود و استقلال از حمایت هوادارانش بهره می‌برد. استقلال آنقدر قدرت دارد که بتواند یک نتیجه مطمئن در تهران بگیرد. استقلال در صورت پیروزی در تهران می‌تواند در امارات هم با یک مساوی به مرحله بعد صعود کند و فکر می‌کنم این کار دشواری نیست.

نوازی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین ضعف تاکتیکی استقلال در حال حاضر چیست، تأکید کرد: منصوریان باید بیشتر روی خط دفاعی کار کند. استقلال در بعضی از بازی‌ها در خط دفاع شکننده‌تر از قبل ظاهر شد و البته شاید این موضوع به‌دلیل خستگی بازیکنان بود. امیدوارم استقلال در بازی با العین در خط دفاع نمایش خوبی داشته باشد. احساس می‌کنم در بعضی از بازی‌ها مسئولیت‌پذیری فاز تهاجمی استقلال در کارهای دفاعی کم است که این موضوع باید برطرف شود.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *