به احتمال بالا شما هم از هنگامی که به یک مهمانی دعوت می‌شوید، یکی از اولین سوالاتی که از خود می‌پرسید این است که: “من باید چه بپوشم؟” گاهی اوقات تصمیم‌گیری برای انتخاب یک لباس مناسب برای مهمانی، به خصوص اگر شما در نظر داشته باشید توجه فرد خاصی را به خود جلب کنید، امر بسیار دشواری به نظر می‌رسد. در همین راستا، ممکن است اطلاع از برخی از نکات ساده در این زمینه بتواند به شما کمک کند. در این مطلب، نکات ساده اما مهمی برای انتخاب یک لباس شیک و منحصر به فرد برای مهمانی به شما ارائه شده‌اند.

۱- به زمان مراسم توجه نمایید

جالب است بدانید که حتی زمان برنامه‌ریزی شده برای برگزاری مراسم موردنظر نیز می‌تواند به شما در مورد آنچه که بهتر است بپوشید کمک کند. به طور کلی، مراسم و مهمانی‌هایی که در طول روز برگزار می‌شوند، نسبت به مهمانی‌های شبانه از رسمیت کمتری برخوردار هستند. اگر رویداد موردنظر در خارج از منزل برگزار می‌شود، توجه به زمان برگزاری آن می‌تواند به شما کمک کند تا لباس خود را مناسب با آب و هوا انتخاب کنید. به طور کلی مهمانی‌هایی که در طی غروب و شب برگزار می‌شود، به شما اجازه می‌دهد تا پوشش نمایشی و چشمگیرتری را برای خود انتخاب کرده و از آرایش تیره‌تری نیز بر روی چهره خود بهره ببرید.

۱- به زمان مراسم توجه نمایید

۲- از لباس‌ها و رنگ‌هایی که با چهره و اندام شما تناسب دارند، اطلاع داشته باشید

شما می‌توانید انبوهی از اطلاعات و ایده‌های بدیع و جذابی را در مورد شیوه‌های مختلف پوشش به صورت آنلاین دریافت کنید، اما فقط شما می‌دانید که کدام لباس، تناسب بیشتری با چهره و اندامتان داشته و ظاهر جذاب‌تری به شما اعطا می-کند. اگر احساس می‌کنید در مورد سبک لباسی که بیش از هر سبک دیگری با ظاهرتان همخوانی داشته باشد شک دارید، شما می‌توانید اطلاعات لازم در مورد لباس‌های مناسب برای نوع بدن خود را به صورت آنلاین پیدا کنید. همچنین، یک دوست مورد اعتماد نیز می‌تواند نظرات خود را در این مورد به طور صادقانه به شما اعلام کند. سعی کنید لباسی را برای پوشش خود انتخاب کنید که بتواند بهترین ویژگی‌های ظاهری شما را برجسته نماید. به عنوان مثال، اگر شما پاهای لاغر و بلندی دارید، یک لباس کوتاه‌تر می‌تواند تصویر زیباتری خلق کند. همچنین، اگر شما کمر باریکی دارید، لباسی با یک کمربند جذاب انتخاب کنید که کمر کوچک شما را برجسته سازد.

۲- از لباس‌ها و رنگ‌هایی که با چهره و اندام شما تناسب دارند، اطلاع داشته باشید

۳- به محل برگزاری مهمانی توجه نمایید

توجه به محل برگزاری مهمانی، یکی از گزینه‌های مهم در امر انتخاب لباس به شمار می‌رود. شما مطمئنا نمی‌توانید برای مراسم تولدی که در یک شهربازی برگزار شده، یا رویدادی که در یک منزل به طور خصوصی، و یا رستوران فانتزی ایتالیایی به وقوع می‌پیوندد، یک لباس مشابه بپوشید. اگر شما با محل موردنظر ناآشنا هستید، سعی کنید با پرسش از افراد آگاه در این زمینه، سطح تشریفات محل برگزاری مراسم را ارزیابی کنید.

۳- به محل برگزاری مهمانی توجه نمایید

۴- از اکسسوری یا لوازم جانبی شیک و برازنده استفاده کنید

استفاده از یک لباس سیاه ساده می‌تواند یک انتخاب کلاسیک باشد، اما شما می‌توانید با بهره‌گیری از اکسسوری‌های شیک و برازنده، لباس خود را بیش از پیش برجسته نمایید. استفاده از لوازم جانبی، یک راه عالی برای افزودن رگه‌هایی از شخصیت شما به پوشش ظاهری‌تان می‌باشد. از دید اغلب افراد، لوازم جانبی به طور کلی به معنای طلا و جواهر است، اما بسیاری از گزینه‌های دیگر نیز وجود دارند که در دسته لوازم جانبی قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، شما می‌توانید پوشش خود را با یک کیف شیک و زیبا، یک روسری رنگارنگ، و کفش‌های قرمز خوشرنگ، و یا حتی یک کلاه خاص و منحصر به فرد استفاده نمایید.

۴- از اکسسوری یا لوازم جانبی شیک و برازنده استفاده کنید

۵- از راحتی پوششتان اطمینان یابید

اگر لباس مهمانی انتخابی (هرچند شیک و زیبا) باعث شود در تمام طول مراسم احساس ناراحتی کنید، پس این لباس نمی‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. بنابراین، باید لباس‌هایی را برای پوشش خود انتخاب کنید که اجازه حرکت آزادانه را به شیوه‌ای راحت به شما اعطا کنند. به عنوان مثال یک مراسم بزرگ و مهم، زمان مناسبی برای پوشیدن کفش-های نو نمی‌باشد. طرح لباس خود را از قبل به خوبی آماده کنید تا بتوانید از راحتی آن مطمئن بوده و با اعتماد به نفس بالایی اقدام به پوشیدن لباس موردنظر نمایید.

اگر به فکر انتخاب یک لباس شیک و منحصر به فرد برای یک مهمانی بزرگ بوده و می‌خواهید ظاهر برجسته‌ای داشته باشید، برای این کار دلیلی ندارد لزوما از رنگ‌ها و جزئیات زیادی در پوشش خود استفاده کنید. بنابراین، بهتر است به دنبال پیدا کردن لباس و لوازم جانبی خاصی باشید که سبک پوشش و شخصیت شما را به شیوه درستی انعکاس دهند. اگر شما از پیش برنامه‌ریزی کرده و زمان و مکان برگزاری مراسم را در انتخاب خود لحاظ کنید، مطمئنا می‌توانید لباسی را انتخاب کنید که شما و پوششتان را به شیوه مناسبی برجسته نماید.

۵- از راحتی پوششتان اطمینان یابید

رومیس‌پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *