هفته گذشته طی رویداد E3 2017، نینتندو و مایکروسافت با معرفی قابلیت کراس-پلی برای دو بازی Rocket League و Minecraft طرفداران را غافلگیر کردند.

با استفاده از این قابلیت دارندگان نینتندو سوئیچ، ایکس‌باکس وان و پی‌سی می‌توانند دو بازی Rocket League و Minecraft را به همراه هم تجربه کنند. فیل اسپنسر در این مورد صحبت‌های زیادی داشته است، ولی حالا می‌توانیم به انگیزه نینتندو از انجام این کار نیز پی‌ببریم.

«چارلی اسکیبتا» (Charlie Scibetta)، مدیر ارتباطات شرکت نینتندو، در صاحبه‌ای با سایت «گیمزبیت» (GamesBeat) از انگیزه نینتندو برای اتخاذ چنین تصمیم صحبت کرد. بر اساس صحبت‌های او، برای نینتندو تجربه بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است. او ادامه داد که قصد دارد کمتر از قبل کاربرانشان را محدود کنند.

قابلیت کراس-پلی به عنوان یک بازیکن و هم به عنوان عضوی از تیم نینتندو من را خوشحال می‌کند. ما سعی داریم بیشتر از قبل انعطاف‌ پذیر باشیم و دوست داریم طرفداران با بازی‌های ما ارتباط برقرار کنند. ما در تلاش هستیم تا به همراه دیگران تکامل یابیم.

ما می‌خواهیم که طرفداران اوقات خوشی را با کنسولمان سپری کنند. وقتی صحبت بازی Rocket League به میان آمد، تصمیم گرفتیم تا این اتفاق را عملی کنیم و همه چیز به همین سادگی اتفاق افتاد. بعضی از بازی‌ها تجربه چندنفره خوبی دارند و بعضی تجربه داستانی بهتری. Rocket League یک بازی سرگرم کننده است که به صورت کراس-پلی عالی خواهد بود.

Rocket League در کنفرانس نینتندو در E3، برای نینتندو سوئیچ معرفی شد و در تعطیلات همین فصل به بازار عرضه می‌شود. بازی Minecraft هم یک به روزرسانی جدید خواهد داشت که این عنوان را بر روی پلتفرم‌های مختلف متحد می‌کند؛ البته پلی‌استیشن 4 جز این پلتفرم‌ها نخواهد بود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *