خانه ورزش اخبار ورزش هشدار دوباره موناکو به آرسنال؛ لمار حتی با ۴۵ میلیون پوند هم فروشی نیست

هشدار دوباره موناکو به آرسنال؛ لمار حتی با ۴۵ میلیون پوند هم فروشی نیست

0

در حالی که گفته می شد آرسنال قصد دارد پیشنهاد سومی به ارزش ۴۵ میلیون پوند برای جذب لمار ارائه کند ولی تلگراف گزارش داده است که موناکو به سران آرسنال اعلام کرده این ستاره فروشی نیست و حتی پیشنهاد ۴۵ میلیون پوندی هم نمی تواند آن ها را راضی کند.

آرسنال تاکنون دو پیشنهاد برای لمار ارائه کرده که هر دو رد شده و گفته می شد تیم لندنی در پی ارائه پیشنهاد سومی به ارزش ۴۵ میلیون پوند است، ولی موناکو تاکید کرده که حتی در صورت دریافت پیشنهاد سوم، لمار را به فروش نمی رساند.

تیم فرانسوی که بازیکنان زیادی را در تابستان ۲۰۱۷ از دست داده، قصد دارد لمار را حفظ کند. ضمن این که گفته می شود لمار دوستی صمیمانه ای با امباپه دارد و سران موناکو تصور می کنند ماندن لمار، می تواند منجر به ماندن امباپه هم شود.

حالا شرایط برای ونگر سخت شده چرا که به نظر می آید سانچز بسیار مایل به ترک آرسنال است و حتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عنوان کرده مریض است و به این ترتیب شاید فعلاً به تمرینات آرسنال ملحق نشود. ونگر امیدوار بود تا در صورت جدایی احتمالی سانچز، لمار را جذب کند که در حال حاضر، موناکو علاقه ای به فروش این بازیکن ندارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *