خانه ورزش اخبار ورزش همشیک: ناپولی هرگز در بازی های بزرگ خانگی اشتباه نمی کند

همشیک: ناپولی هرگز در بازی های بزرگ خانگی اشتباه نمی کند

0

مارک همشیک، کاپیتان تیم ناپولی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان گفت که این تیم هجومی به میدان خواهد رفت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، ناپولی دیدار رفت را ۳-۱ واگذار کرده و این یعنی آنها باید در خانه حداقل ۲ گل به ثمر برسانند و گلی دریافت نکنند تا مدافع عنوان قهرمانی حذف شود. همشیک در این باره گفت:

ما تیمی هستیم که بازی را کنترل نمی کند. باید هجومی به میدان برویم اما باید مراقب عقب زمین هم باشیم. ناپولی هرگز در چنین بازی های بزرگی در خانه اشتباه نمی کند، بنابراین مطمئنم که بازی فوق العاده ای خواهیم داشت. رئال مادرید قدرت هجومی فوق العاده ای دارد و هر لحظه می توانند گلزنی کنند، اما باید به فکر این باشیم که با الگو های خود و چیز هایی که آماده کرده ایم به آنها ضربه بزنیم.

این رویداد بزرگی است و باید از آن لذت ببریم، مقابل بازیکنان بزرگی بازی خواهیم کرد. این باید قدرت فوق العاده ای به ما ببخشد چرا که یک بازی تماشایی برای ما و هواداران است. بی صبرانه منتظر بازی و حضور در میدان هستم. باید به میدان رفته و کار خود را انجام دهیم، شب فوق العاده ای خواهد بود. در سراسر شهر امید وجود دارد، هواداران از ما حمایت خواهند کرد و حس لیگ قهرمانان تا تورین خواهد رفت.

من در بازی های بزرگ زیادی به میدان رفته ام، اما برای من این بازی به یاد ماندنی خواهد بود. ما عقب هستیم و باید جبران کنیم. آسان نخواهد بود، اما باید از آنطور که می دانیم بازی کرده و لذت ببریم. پیروزی مقابل رم؟ خیلی مهم بود و برای ما در جدول سودمند شد و اختلاف با آنها را کاهش دادیم. بازی در لیگ قهرمانان زیباست و می خواهیم فصل آینده بازگردیم. آن سه امتیاز باور ما را تقویت کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *