براساس گفته‌های خالق عنوان Death Stranding یعنی آقای “هیدئو کوجیما” (Hideo Kojima)، این بازی یک عنوان ترسناک نخواهد بود و قصد و هدف وی و همکارانش در Kojima Productions نیز استفاده از عناصر تیره و تاریک در بازی نیست.

این چیز جدیدیست چرا که در تریلرهای بازی محیطی بسیار تیره و مخوف به ما نشان داده شد که خبر از تجربه‌ای ترسناک و به شدت سورئال می‌داد. ولی هم‌اکنون به نظر می‌رسد که این چنین تصوراتی درباره بازی چندان هم درست نیستند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt “هیدئو کوجیما” در مصاحبه‌ای که اخیرا با Glixell انجام داده درباره اینکه می‌خواهد چیزی “خاص” خلق کند و “شیب هنری‌تر” این بازی صحبت کرده است.

“به طور کلی من دارای طرز فکری تیره و تاریک نیستم. Death Stranding یک بازی ترسناک نیست؛ من فقط می‌خواستم چیزی خلق کنم که خاص و منحصر به فرد بوده و تاکنون چیزی مانند آن را ندیده باشید؛ چیزی که دارای شیبی هنری‌تر باشد. من در بازی به دنبال یک جنبه تیره و مخوف نیستم. “

هم‌چنین در این مصاحبه “کوجیما” اعلام کرد که هم‌اکنون احساس آزادی بیشتری می‌کند و می‌تواند کاری و چیزی که احساس می‌کند را انجام دهد؛ در حالی که در Konami وی دارای نقش اجرایی بوده و مجبور به نگه‌داری و کنترل چندین چیز مختلف به صورت هم‌زمان بوده است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *