خانه ورزش اخبار ورزش واران: عملکرد متفاوت زیدان نسبت به مورینیو را دوست دارم؛ ۳ نفر عامل اصلی برقراری آرامش در تیم بوده اند

واران: عملکرد متفاوت زیدان نسبت به مورینیو را دوست دارم؛ ۳ نفر عامل اصلی برقراری آرامش در تیم بوده اند

0

مدافع فرانسوی تیم رئال مادرید در مصاحبه با France Football گفت:

کسانی که جوی آرام و ذهنیتی برنده در تیم ایجاد کرده اند کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس و مارسلو بوده اند. موفقیت زیدان از انتقال آرامش می آید و هر اتفاقی که بیافتد، هرگز او این روند را تغییر نمی دهد. این آرامش و آسودگی اعتماد به نفس و امنیت را منتقل می کند. او کم صحبت می کند اما هر بار که صحبت می کند، حرف های مهمی می زند. او در لحظات مهم بسیار با احتیاط عمل می کند و من این را دوست دارم؛ او خیلی با ژوزه مورینیو فرق می کند.

واران با پیروزی ۴-۱ رئال مادرید مقابل یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا، در سن ۲۴ سالگی سومین مدال قهرمانی خود در این رقابت ها را به دست آورد. او در این باره افزود:

فوتبالیست هایی مثل بوفون، مارادونا، ایبراهیموویچ و رونالدو نازاریو هستند که موفق به قهرمانی در این رقابت ها نشده اند. هرگز نمی توانستم تصور کنم که به چنین چیزی دست خواهم یافت و هنوز هم زمان زیادی در پیش دارم. دیگر بچه نیستم. حالا فوتبالیستی هستم که در سال های اولیه بازی خود تقریباً به همه چیز دست یافته و می خواهد رکورد خود را همچنان بهبود بخشد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *