اهالی پاریس به زودی شانس این را خواهند داشت تا به سوار شدن بر تاکسی هایی که بر روی سطح آب رودخانه ها حرکت می کنند، به سفرهای داخل شهری بپردازند. تاکسی های روی آبی که کمپانی SeaBubbles طراحی کرده در تابستان امسال به عنوان یک مُد حمل و نقلی سبز، شروع به فعالیت در رودخانه سن پاریس خواهند کرد. در عوض رانندگی وسایل نقلیه جاده ای که آلوده کننده محیط زیست هستند، با استفاده از SeaBubbles می توان به نقاط اطراف رود سن سفر کرد و البته مشابه تاکسی های اوبر، با تکمیل ظرفیت ۵ نفره این تاکسی ها، از کرایه ها نیز کاسته خواهد شد.

ورود تاکسی های روی آب در تابستان پیش رو در پاریس

ورود تاکسی های روی آب در تابستان پیش رو در پاریس

این فعالیت کمپانی SeaBubbles را می توان در زمینه حمل و نقل سبز و دوستدار محیط زیست، یک شرکت پیشرو دانست و تاکسی های آبی را می توان مُد حمل و نقلی آینده قلمداد کرد که به یک سیستم رانشی باتری محور تجهیز شده است.

با غوطه ور شدن زائده های باله مانندی که در قسمت زیرین ماشین طراحی شده اند، اینطور به نظر می رسد که SeaBubbles در حال پرواز کردن بر روی سطح آب است، چرا که حتی در صورت حرکت آن با بالاترین سرعت نیز، هیچ موجی در سطح آب پدید نمی آید. طراح این باله ها Alain Thébault و Anders Bringdal هستند. تاکسی های آبی کاملا بی صدا بوده و قادر به پیمایش رود سن با سرعتی نزدیک به ۳۲ کیلومتر در هر ساعت هستند.

مردم از طریق اسکله های بخصوصی که در حاشیه رود قرار گرفته اند، می توانند سوار بر SeaBubble شده ظرفیت هریک از این تاکسی های آبی، ۴ نفر مسافر به همراه ۱ راننده است.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *