آتورو ویدال می گوید که دو بازی پیش رو در بوندس لیگا به خوبی بازیکنان بایرن مونیخ را برای بازی مقابل رئال مادرید آماده می کند. هفته آینده و از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف هم خواهند رفت. هفته گذشته و پس از پایان بازی تیم های ملی پرو و شیلی ویدال درباره عدم گلزنی اش در آن بازی به خبرنگاران گفته بود که مقابل رئال مادرید گلزنی می کند و از شانس ها بهتر استفاده خواهد کرد.

غیبت مقابل آگسبورگ:

برای بازی های ملی سفری طاقت فرسا داشتم و هنوز کمی احساس خستگی می کنم. تیم بدون حضور من هم عالی کار کرد و بدون نگرانی من کمی بیشتر استراحت کردم. آگسبورگ به خوبی نتوانست قدرت تیم را محک بزند و مقابل هوفنهایم و دورتموند شرایط فرق خواهد کرد. این دو تیم فشار بیشتری به ما وارد خواهند کرد و قبل از بازی برابر رئال مادرید ما را به اوج آمادگی می رسانند.

قهرمانی در بوندس لیگا:

بازی های مهمی در پیش داریم و نتیجه این بازی ها می تواند برای این فصل تعیین کننده خواهند بود و برای همین می خواهم مقابل هوفنهایم در بهترین فرم باشم. اگر ما در ۴ بازی آتی بوندس لیگا برنده شویم قهرمانی ما مسجل خواهد شد و می توانیم تمام تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان و جام حذفی بگذاریم.

بازی مقابل رئال مادرید:

من بعد از بازی های ملی و در مصاحبه ای اعلام کردم که مقابل رئال مادرید گل خواهم زد. ۲ بازی زیبا مقابل آن ها خواهیم داشت. نمی توانم بیشتر از این منتظر بازی ها بمانم، چون این بازی مقابل تیمی خواهد بود که همسطح ماست. این بازی نشان خواهد داد که کدام یک از دو تیم قوی تر است، اما من اعتماد زیادی به بایرن مونیخ دارم و حقیقت این است که امسال سال ما در اروپاست.

مقابل رئال مادرید فشردگی مهم ترین عامل برای تیم ما خواهد بود خصوصا زمانی که توپ را از دست می دهیم. من مطمئن هستم که بازی را کنترل خواهیم کرد و باید از شانس ها استفاده کنیم. باید اشتباهات خود را به کمترین حد ممکن برسانیم و خیلی سریع موقعیت های گلزنی روی دروازه آن ها به دست بیاوریم.

بازی مقابل رئال مادرید در مقایسه با بازی مقابل اتلتیکو مادرید کاملا متفاوت خواهد بود. رئال همانند اتلتیکو تیمی نیست که دفاع کند و منتظر بماند. رئال تیم بزرگی است و سعی می کند بازی خود را انجام دهد و می خواهند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. به همین دلیل این بازی برای ما یک بازی خوب خواهد بود. بازی مقابل تیم های همسطح همیشه خوب است.

حضور آنچلوتی برای دیدار مقابل رئال مادرید یک عامل تعیین کننده خواهد بود؟

نمی دانم. بدون شک او بازیکنان رئال مادرید را به خوبی می شناسد اما نوع بازی آن ها فرق کرده است. ما فلسفه بازی آنچلوتی را کاملا دریافت کرده ایم اما نمی دانیم که رئال چگونه بازی می کند و جلوی ما چگونه ظاهر خواهند شد. بنابراین من فکر می کنم تیمی که تمرکز بهترین روی بازی داشته باشد در پایان به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *