خانه ورزش اخبار ورزش تراشتگن: انریکه تصمیم سختی گرفته است؛ در تک تک دقایق دیدار مقابل پاریسن ژرمن به بازگشت باور داشتیم

تراشتگن: انریکه تصمیم سختی گرفته است؛ در تک تک دقایق دیدار مقابل پاریسن ژرمن به بازگشت باور داشتیم

0

تراشتگن یک دقیقه مانده به پایان دیدار دو تیم دروازه را رها کرد و به خط حمله بارسلونا اضافه شد، این دروازه بان روی اشتباهی که آردا توران در میانه میدان انجام داد و توپ را تقدیم به دی ماریا کرد موفق شد توپ را از این بازیکن باز پس بگیرد و در ادامه عاملی شد تا بازیکنان پاریسن ژرمن روی او در میانه میدان خطا کنند، خطایی که روی یک رفت و برگشت با پاس گل نیمار تبدیل به گل ششم بارسلونا شد. تراشتگن در مصاحبه ای که با La Vanguardia داشت در خصوص شرایط این دیدار صحبت کرد:

در دقایق پایانی حس کردم صدایی مرا به خط حمله فرا می خواند. اونزوئه در کنار زمین می گفت “نه، نه دروازه را رها نکن” اما سعی کردم به او نگاه نکنم. وقتی در خط حمله قرار گرفتم سوارز به من گفت “اینجا چه کار می کنی؟ هنوز یک دقیقه تا پایان بازی مانده…” نمی دانستم باید چه کاری انجام دهم چراکه هیچ وقت در این نقطه از زمین بازی نکرده ام.حضورم در منطقه دفاعی حریف باعث شد تا با نفرات بیشتری فشار بیاوریم و در نهایت به نتیجه هم رسیدیم. با هدف گلزنی حمله نکردم و تنها می خواستم کمکی کرده باشم.

وی همچنین در خصوص اشتباهات داوری و بحث هایی که در این خصوص صورت گرفته است افزود:

وقتی ۶ بار به گل رسیده ایم نمی توان همه چیز را به داور ربط داد. ما هم از داوری سود بردیم و هم ضرر کردیم اما فوتبال این فرصت را به همه می دهد تا هر آنچه می خواهند در خصوص دیدارهای مختلف بگویند حتی حرف هایی که واقعیت ندارد. سومین دقیقه از آن بازی در حالی آغاز شد که با یک گل از حریف پیش بودیم بنابراین از ابتدا نشان داده ایم که با تمام وجود برای بازگشت به این دیدار تلاش کرده ایم، تیمی که از دقیقه نخست برای رسیدن به گل تلاش کرده است و در دقیقه ۲ به گل رسیده است برای پیروزی نیازی به داور نخواهد داشت. در تک تک دقایق این دیدار ۱۰۰ درصد به بازگشت باور داشتیم، حتی زمانی که بازی ۳-۱ بود و به نظر می رسید همه چیز تمام شده است با تمام توان برای گلزنی تلاش کردیم، بنابراین نمی توان همه چیز را مرتبط با داور دانست.

وی همچنین در ادامه قول داد در صورتیکه بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود موهایش را بتراشد:

اگر در این مسابقات قهرمان شویم موهایم را می تراشم و آردا نیز ریش هایش را می تراشد. اگر قهرمان شویم در نخستین روز از فصل جدید موهایم را می تراشم. آردا نیز همراه ما خواهد بود و ریش هایش را خواهد تراشید.

لوییز انریکه اعلام کرده است در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد. تراشتگن همچنین در پایان در خصوص تصمیم لوچو افزود:

او به همراه بارسلونا قهرمانی های زیادی کسب کرده است و از او بخاطر تلاش هایش سپاسگزاریم. او همیشه تمام تلاشش را برای نتیجه گرفتن بارسلونا انجام داده است. اتخاذ این تصمیم اصلا کار آسانی نیست اما الان برای خداحافظی با لوچو بسیار زود است، هنوز تعداد زیادی از بازی های لیگ، لیگ قهرمانان اروپا و همچنین دیدار فینال جام حذفی باقی مانده است. بهتر است در خصوص این مسائل صحبت نکنیم و تمرکزمان را روی مسابقات پیش رو معطوف کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *