پینترست دکمه‌ای به نام Lens به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که مورد نیاز هر اپلیکیشن دارای فید است، در این مطلب با این ویژگی جدید پینترست بیشتر آشنا خواهیم شد.

ما قصد داریم یکی از بهترین ویژگی‌های رونمایی شده در شبکه‌های اجتماعی را معرفی کنیم که پینترست آن را به کار گرفته و بهتر است توییتر، فیسبوک و اینستاگرام نیز آن را کُپی کنند!!

دکمه‌ای به نام Lens ویژگی جدید پینترست

در آپدیت اخیر پینترست، دکمه‌ای به نام Lens که معادل مشابه “این را بیشتر نشان بده” خواهد بود بر روی تمام تصاویر پینترست نمایان خواهد شد و وقتی یک پُست را انتخاب و بر روی این دکمه تپ کنید، هزاران محتوای مشابه آن پُست برای شما نمایش داده خواهد شد.

وقتی یک جفت کفش، دستور پخت غذا، دکوراسیون و پروژه‎های هنری نظر شما را جلب کرد با ضربه زدن بر روی دکمه دایره‌ای بر روی پُست مورد نظر، شش مورد مشابه با آن به نمایش گذاشته خواهد شد، با تپ کردن مجدد، دوباره شش پُست مشابه به نمایش درمی‌آید.

ویژگی جدید پینترست

اما بخش هوشمندانه یعنی بقیه فید همچنان در انتظار شما است این یعنی محتوای مشابه که ترکیبی از پُست‌های متنوع است نیز در فید شما به نمایش درخواهد آمد. نیازی به زدن دکمه بازگشت یا رفتن به تب‌های دیگر یا به خاطر سپردن تنظیمات دائمی نیست.

فید، در همان لحظه، محتوای مشابه پُست مورد نظر شما را نمایش می‌دهد و اینکه از عکس یک غذا خوشتان آمده به این معنا نیست که از این بعد هم دوست داشته باشید فید شما پُر باشد از پُست‌های مرتبط با غذا، با حرکت چند انگشت به فید قبلی خود باز خواهید گشت.

نتیجه استفاده از این ویژگی جدید چیست؟

نتیجه بدست آمده، سطح بی‌سابقه‌ای از انتخاب، مهارت و سرعت در یک فید واحد اما بینهایت خواهد بود که در مرحله بعدی امکان شخصی‌سازی آن وجود دارد.

این دکمه کوچک یک شیوه مفید در زمان واقعی برای کشف عمیق‌تر یک موضوع است و هر اپلیکیشنی به این دکمه پینترست نیاز دارد!

ویژگی جدید پینترست

تصور کنید با کلیک بر روی یک توییت در توییتر، موارد بیشتر مشابه با آن لینک یا هشتگ را مشاهده کنید یا در فیسبوک پُست‌های مرتبط، ویدئو یا استاتوس‌های مشابه با یک موقعیت یا رویداد را مشاهده کنید یا در اینستاگرام محبوب بتوانید با تپ کردن بر روی یک دکمه، موارد مشابه یک پُست را به سرعت مشاهده و فید خود را شخصی‌سازی کنید.

اینکه اگر یک بار به پُستی علاقه نشان دادید از آن به بعد مجبور خواهید بود پُست‌های مشابه به آن را در فید خود مشاهده کنید یک ویژگی عذاب دهنده است که با وجود چنین ویژگی منحصر به فردی، حل خواهد شد.

ویژگی جدید پینترست

این ویژگی جدید پینترست میزان تعامل و مدت زمان جستجو را نیز افرایش خواهد داد، داده‌ها به خواست و علاقه کاربر، تولید و در نهایت، پُست‌های مرتبط، به ترتیب به محتوای اصلی تزریق خواهند شد.

ویژگی جدید پینترست

جالب است بدانید تنها کاری که در حال حاضر برای شخصی‌سازی فید سایر اپلیکیشن‌ها می‌توانیم انجام دهیم لایک کردن است که منجر به هدایت فید در یک راستا خواهد شد.

اما وقتی یک خبر جالب، مکانی زیبا یا رویدادی بزرگ دیدیم باید قادر باشیم همان لحظه موارد مشابه بیشتری را نیز مشاهده کنیم، رفرش کنیم و با یک تپ، تقاضای پُست‌های بیشتر داشته باشیم.

هات اپ نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *