خانه ورزش اخبار ورزش پرتغال ۳ – ۰ مجارستان؛ پیروزی ارزشمند قهرمان یورو با درخشش رونالدو

پرتغال ۳ – ۰ مجارستان؛ پیروزی ارزشمند قهرمان یورو با درخشش رونالدو

0

پرتغال در یک بازی کاملا برتر موفق شد مجارستان را شکست دهد و چهارمین برد خود در رقابت های انتخابی جام جهانی را کسب کند. با این نتیجه پرتغال ۱۲ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول گروه B رقابت ها ایستاد. پرتغال هم اکنون وضعیت بسیار خوبی در جدول گروه دارد و با تیم سوم جدول ۵ امتیاز اختلاف ایجاد کرده است.

در این بازی پرتغال در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود. حملات این تیم از همان دقایق ابتدایی آغاز شد و پس از چند حمله و چند بار تهدید کردن دروازه گولاچی، آندره سیلوا در دقیقه ۳۲ گل اول بازی را به ثمر رساند. ۴ دقیقه بعد رونالدو  گل دوم بازی را به ثمر رساند. در نیمه دوم و در دقیقه ۶۶ رونالدو موفق شد گل دوم خود و سوم تیمش را هم به ثمر برساند.

ترکیب ابتدایی دو تیم

پرتغال (۱-۵-۴)

روی پاتریشیو – سدریک سوارس، په په، خوزه فونته، رافائل گوئریرو – ریکاردو کوارشما، ژائو ماریو، ویلیام کاروالیو، آندره گومز، کریستاینو رونالدو – آندره سیلوا

مجارستان (۱-۵-۴)

پتر گولاچی – آدام لانگ، پائولو ونینکیوس، تاماش کادار، میهالی کورهوت – بارنابس بسه، آدام گویرسئو، زولتان گرا، بالاژ جوجاک – آدام ژالای


شرح گل ها:

دقیقه ‘۳۱ (۱-۰)(آندره سیلوا): اولین گل بازی را ستاره آینده دار پرتغالی ها به ثمر رساند؛ ارسال پاس عرضی و زمینی از سمت چپ به دهانه دروازه، با ضربه نهایی و تمام کننده سیلوا وارد دروازه مجارستان شد تا تیم میزبان پیش بیافتد.

دقیقه ‘۳۶ (۲-۰)(کریستیانو رونالدو): پاس پشت دفاع خوب که با کنترل آندره سیلوا برای رونالدو همراه شد تا اسطوره پرتغالی ها با شوت پای چپ زمینی از پشت محوطه، توپ را به گوشه پایین دروازه روانه کند.

دقیقه ‘۶۵ (۳-۰)(کریستیانو رونالدو): کاپیتان پرتغال دومین گل خود و سومین گل خود را به زیبایی به ثمر رساند؛ ضربه ایستگاهی به دست آمده در سمت چپ محوطه جریمه با ضربه تماشایی و دقیق رونالدو پس از برخورد با زمین در مقابل دروازه، به گوشه پایین سمت راست راه یافت تا ۷۰ـمین گلی ملی این بازیکن ثبت شود.

 ترکیب دو تیم:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *