خانه ورزش اخبار ورزش پرسپولیس همچنان درگیر پرونده های بین المللی

پرسپولیس همچنان درگیر پرونده های بین المللی

0

فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تا زمانی که بدهی های خود را تسویه نکرده اد، حق جذب بازیکن خارجی ندارند، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اظهارات گفته اند ما هیچ حکمی از فیفا دریافت نکرده ایم و در ضمن رئیس فدراسیون فوتبال هم به این مسئله اذعان داشته که پرسپولیس برای مذاکره و پرداخت بدهی های خود اقدامات خوبی انجام داده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی چنین ادعایی را مطرح می کنند که با نگاهی اجمالی درمی یابیم که این تیم همچنان با پرونده هایی نظیر نیلسون کوریا، سپانوویچ، روبرتو دسوزا و … درگیر هستند.

سرخپوشان هنوز هم درگیر پرونده ژوزه و سه دستیار وی بوده و پرونده این مربی پرتغالی به دادگاه CAS ارجاع داده شده و حکم این دادگاه هم به زودی اعلام خواهد شد.

آخرین باری که فیفا در خصوص این پرونده حکم صادر کرد، پرسپولیس به پرداخت یک میلیون و ششصد هزار یورو محکوم شد. علاوه بر ژوزه و دستیارانش، پرسپولیس درگیر پرونده های دیگری هم هست که از جمله می توان به روبرتو سوسا برزیلی، اومانا، گابریل، تادئو اشاره کرد که هنوز با اینها تسویه حساب صورت نگرفته است. جالب اینکه بازیکنانی مانند گابریل، اومانا، تادئو، ماریچ و پانادیچ از جمله شاکیانی هستند که اخیراً عضو باشگاه پرسپولیس بوده و در این تیم حضور داشتند و سپس این تیم را ترک کردند. مارکو سپانوویچ فقط یک بازی برای پرسپولیس انجام داد و با قرارداد ۱۲۰ دلاری تنها یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت و فقط هم در یک بازی به میدان رفت و اخیرا هم نامش در پی مناقشه دایی و کریمی بر سرزبانها افتاد. سپانوویچ پس از جدایی از پرسپولیس شکایت کرده بود.

البته اسامی ذکر شده قطعاً فهرست کاملی از پرونده ها و شاکیان پرسپولیس در فیفا نیستند و تنها چند نمونه از پرونده های باز این تیم در فیفا به حساب می آیند.

البته لازم به ذکر است که پرسپولیس چندین پرونده شکایت در فیفا را هم رسیدگی و آنها را مختومه کرده است اما مبالغ این پرونده ها چندان قابل توجه نبودند و رقم زیادی محسوب نمی شدند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *