خانه تکنولوژی اخبار پرونده‌ی فروش‌های ویژه؛ پاداش فصلی در ژاپن

پرونده‌ی فروش‌های ویژه؛ پاداش فصلی در ژاپن

0
yalda_article_main5

پاداش‌های فصلی دو بار در سال در ژاپن به کارمندان و کارکنان شرکت‌ها پرداخت می‌شود. یک بار در تابستان که با عنوان Summer Bonuses یا عنوان Kaki Shoyo شناخته می‌شود و یک بار در زمستان که Winter Bonuses یا Toki Shoyo نام‌‌گذاری شده است. با دیجی‌کالا مگ و پرونده‌ی فروش‌های ویژه همراه باشید تا در مورد پاداش‌های فصلی در ژاپن بیشتر بدانید.

میزان این پاداش‌ها و جوایز به شرکت‌ها بستگی دارد و هر سال رقم متفاوتی برای کارکنان خود در نظر می‌گیرند. این پاداش‌ها در فصل تابستان، افزایش رونق بازارها را در پی دارد و شرکت‌ها در این فصل خود را برای سرویس‌دهی و عرضه‌ی محصولات به مشتریان آماده می‌کنند.

japanssintro

درآمد اضافی در بازه‌ی پاداش‌های تابستانی در ژاپن افزایش فروش محصولات لوکس، سفرهای تفریحی و پرداختن به سرگرمی‌ها را در قیاس با سایر فصل‌های سال در پی دارد. با وجود اینکه برخی شرکت‌ها زمان پرداخت این پاداش را به فصل زمستان موکول می‌کنند، بیش از ۹۵ درصد افراد شاغل در ژاپن در یک نظرسنجی اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دهند این پاداش را در فصل تابستان دریافت کنند.

شرکت‌های ژاپنی از سال ۲۰۰۳ پرداخت این پاداش‌ها به کارکنان خود را آغاز کرده‌اند و رقم پرداختی تقریبا هر سال افزایش یافته است. میزان متوسط پاداش‌های پرداختی از سوی ۳۷۴ شرکت ژاپنی که اعداد و ارقام خود را به صورت شفاف و عمومی اعلام کرده‌اند نشان می‌دهد رقم پرداختی در ۲۰۱۶ به طور متوسط برابر با ۸۴۳ هزار و ۵۷۷ ین ژاپن بوده است که تقریبا برابر با ۸۲۵۰ دلار بوده است.

tokyo-night-japan

میزان پاداش‌ها طی چهارسال نخست‌وزیری «شینزو آبه» (Shinzo Abe) در ژاپن، رشد قابل توجهی داشته است. در سال ۲۰۱۴ پاداش‌های تابستانی ۷٫۳ درصد نسبت به سال قبلش رشد کرد. سال گذشته نیز افراد شاغل در ژاپن رشدی ۳٫۷ درصدی پاداش‌ها نسبت به سال ۲۰۱۴ را شاهد بودند.

‌‌‌‌‌‌‌‌منبع دیجی کالا مگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

insta-tanikal