پروژه جدید شرکت Bioware که به گفته مدیر این شرکت یعنی شخص “آرین فلین” (Aaryn Flynn) یک عنوان منحصر‌به‌فرد خواهد بود که گیمر‌ها را از طرق هیجان‌انگیز مختلف گرد هم می‌آورد، بر طبق انتظارات قرار بود به زودی و طی چند ماه آینده آماده انتشار باشد، هرچند اکنون طبق اخبار جدید زمان انتشار احتمالی این عنوان به تاخیر افتاده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer به تازگی مدیر عامل اجرایی کمپانی Electronic Arts یعنی آقای “اندرو ویلسون” (Andrew Wilson) طی یک گزارش در روز پیش اعلام کرده است که این عنوان حداقل تا بهار سال 2018 میلادی منتشر نخواهد شد. شما می‌توانید متن کامل بیانیه‌ی آقای ویلسون را در زیر بخوانید.

“ما بسیار از روند ساخت عنوان اکشن جدیدی که توسط Bioware در دست ساخت است راضی هستیم. طراحی بازی عالی است، مکانیک‌های گیم‌پلی به بهترین نحو پیاده‌سازی شده‌اند و اکشن بازی نفس‌گیر خواهد بود. هرچند ما برای اضافه کردن محتوای بیشتر به این بازی و خشنود کردن مخاطبین خود تا بیشترین حد ممکن، زمان انتشار این عنوان را به تاخیر انداخته‌ایم.”

تقریبا هیچ‌گونه اطلاعاتی از این پروژه در دست نیست، به جز این‌که هم‌اکنون با نام مستعار “Dylan” شناخته می‌شود و بر طبق گفته‌های آرین فلین، در دنیایی جدید مملو از داستان‌ها، شخصیت‌ها و گیم‌پلی جدید رواج دارد. نظر شما چیست؟ آیا به این پروژه جدید Bioware خوش‌بین هستید و انتظار آن را می‌کشید؟

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *