پس از ساخت بازی موفق DmC: Devil May Cry، استودیو “نینجا تئوری” در رویای ساخت ادامه بازی Heavenly Sword قرار داشت اما متاسفانه بودجه کلانی که این پروژه نیاز داشت، مانع تحقق رویای آن‌ها شد. با این وجود آن‌ها نمی‌خواستند که به طور کامل از بازار بازی‌های AAA فاصله بگیرند و سرانجام توانستند به ایده‌ای برای ساخت بازی دست یابند که در عین جاه‌طلب بودن، بودجه زیادی نیاز نداشت. این ایده منجر به ساخت بازی Hellblade شده است، عنوانی که قرار است در نیمه دوم سال 2017 برای PlayStation 4 و PC منتشر شود.

به گزارش پردیس‌گیم، بزودی طرفداران این بازی اطلاعات کلیدی و مهمی را دریافت خواهند کرد زیرا در شماره ماهِ بعد مجله Game Informer قرار است که کاور اصلی مجله به بازی Hellbladee اختصاص داده شود. به همین دلیل احتمالا شاهد یک مصاحبه بلند و یک پیش نمایش اختصاصی از این بازی جذاب خواهیم بود.

Hellblade روایتگر داستان یک جنگجوی زنِ سلتیک به نام “سِنوا” (Senua) است. داستان بازی پس از حمله وایکینگ‌ها به زادگاه “سنوا” آغاز می‌شود و این سناریو با عناصر فانتزی آمیخته شده است. برای آشنایی بیشتر با این بازی پیشنهاد می‌کنیم به آرشیو ویدئو‌های Hellblade در پردیس‌گیم سر بزنید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *