خانه ورزش اخبار ورزش پوچتینو: ما تیم برتر میدان بودیم؛ این شکست تاثیر بدی روی تیم نمی گذارد

پوچتینو: ما تیم برتر میدان بودیم؛ این شکست تاثیر بدی روی تیم نمی گذارد

0

مائوریسیو پوچتینو پس از شکست ۴-۲ تاتنهام مقابل چلسی در نیمه نهایی جام حذفی ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش اذعان کرد این شکست تاثیر منفی روی وضعیت تاتنهام در لیگ نمی گذارد.

پوچتینو پس از بازی به BBC Sport گفت:

به چلسی تبریک می گویم. ما تیم برتر میدان بودیم اما آن ها زهردارتر بودند. فوق العاده ای بازی کردیم و به فلسفه مان وفادار بودیم. چلسی ۵ شوت زد و توانست ۴ گل بثمر برساند در حالی که ما تنها ۲ گل زدیم. ما در این بازی جنگیدیم و مهم است که راجع به لحظات کلیدی بازی صحبت کنیم. پنالتی چلسی از نظر من درست نبود. قبول اینکه باید در نیمه اول بازنده به رختکن برویم برای ما سخت بود اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم و گل زدیم اما چلسی بار دیگر به بازی بازگشت.

ما ۴ امتیاز از چلسی در لیگ کمتر داریم و سعی می کنیم بازی بعدی خود را ببریم هر چند که بازی سختی مقابل کریستال پالاس در پیش داریم. نگران تاثیر منفی این شکست نیستم. تیم قوی هستیم و تمرکز بالایی داریم. ما شایسته نتیجه بهتری مقابل یکی از بهترین تیم های اروپا بودیم اما این فوتبال است. باید آرام باشیم و این بازی را آنالیز کنیم. ما در حال پیشرفت هستیم و فصل بعد بار دیگر برای فتح جام حذفی تلاش می کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *