خانه ورزش اخبار ورزش پیرلو: میلان مانع انتقالم به بارسلونا شد

پیرلو: میلان مانع انتقالم به بارسلونا شد

0

اسطوره باشگاه میلان و تیم ملی ایتالیا که در حال حاضر در لیگ MLS به میدان می رود، پیش از اینکه به یوونتوس منتقل شود سال های درخشانی را با روسونری ها پشت سر گذاشت. این هافبک خلاق که سابقه قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد در مصاحبه ای که با L’Equipe داشت در خصوص علاقه بارسلونا و پپ گواردیولا برای به خدمت گرفتن اش گفت:

سال ۲۰۱۰ در جام خوان گامپر در نیوکمپ مقابل بارسلونا به میدان رفتیم، پس از آن دیدار گواردیولا با من تماس گرفت و من را به دفترش دعوت کرد. او در صدد بود تا بداند آیا علاقه ای به حضور در نیوکمپ دارم یا خیر، رفتار او برایم بسیار جالب بود اما باشگاه میلان این اجازه را به من نداد تا با گواردیولا صحبت کنم.

پیرلو که به همراه میلان در فینال معروف لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول حضور داشت، در ادامه در خصوص آن دیدار عجیب صحبت کرد:

آن دیدار بدترین خاطرات دوران ورزشی من را برایم رقم زد. داخل زمین گریه کردم و تا زمانی که به رختکن بروم گریه ام قطع نشد. جو عجیبی در ورزشگاه حاکم بود که حتی گریه کردن را هم سخت می کرد. باختن در فینال لیگ قهرمانان اروپا آن هم در شرایطی که نتیجه دیدار ۳-۰ به سود شماست فوق العاده نا امید کننده است. این شرایط را برای هیچ کس آرزو نمی کنم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *