خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: ناپولی کار سختی مقابل ما خواهد داشت

زیدان: ناپولی کار سختی مقابل ما خواهد داشت

0

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۳-۱ به سود رئال مادرید پایان یافت و فردا شب از ساعت ۲۳:۱۵ دو تیم در ورزشگاه سن پائولو به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

باید با تمرکز روی ارائه عملکردی جدی در طول ۹۰ دقیقه به میدان برویم. باید سختی را تحمل کنیم و تا آخرین ذره توانمان را درون زمین به کار بگیریم. همچنین باید از نقطه نظر فنی بسیار باهوش عمل کنیم. مهم است که فوتبال هم بازی کنیم، همه چیز فقط در جدی بودن خلاصه نمی شود. ما باید باهوش باشیم و از مغر خود استفاده کنیم. لحظاتی در طول مسابقه خواهد بود که باید این کار را انجام دهیم. می دانیم که فردا مثل همه بازی های لیگ قهرمانان، بازی سختی خواهیم داشت. با تیمی روبرو می شویم که بازی های خیلی کمی را واگذار کرده و می دانیم که چقدر حریف سختی خواهد بود، اما حالا برای بازی برگشت آماده ایم.

جو:

به عنوان بازیکن این جو را تجربه کرده ام و هیچوقت بازی در اینجا آسان نبوده است. اینجا جایی است که هواداران واقعاً پشت تیمشان هستند. این نوع جو ها را دوست دارم، جایی که هواداران تیمشان را رو به جلو هدایت می کنند، این بازی را برای هر دو تیم میزبان و میهمان خیلی خاص می کند. این برای ما هم انگیزه مضاعفی ایجاد می کند. این یک بازی فوتبال است و ۱۱ مقابل ۱۱ خواهد بود. جو ورزشگاه برای ناپولی خاص خواهد بود اما ما هم از جو گرم و قرمزی که در انتظارمان است، انگیزه خواهیم گرفت. واقعاً آماده این جو هستیم و دوباره تنها یک بازی فوتبال است، نه چیزی بیشتر از آن. بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

سیستم:

چیزی تغییر نکرده و چیزی که نباید تغییر یابد، ذهنیتی است که باید نشان دهیم. حتی اگر با دو یا سه مهاجم بازی کنیم، چیزی عوض نخواهد شد. باید مطمئن شویم که در چنین مسابقه ای، نگرش درستی داریم.

وضعیتی که تیم در آن قرار دارد:

درست است که در چند بازی اخیر عملکرد خیلی خوبی نداشته ایم. روی اینکه در بازی آخر چطور عمل کردیم و در حال حاضر چکار می کنیم، تمرکز کرده ام. مهمترین چیز بازی فرداست که باید روی فرم باشیم.

خط حمله ناپولی:

من نگران خط حمله آنها نیستم. ما به بازی مقابل بازیکنان طراز اول عادت کرده ایم و ما هم تیمی فوق العاده و بازیکنان بزرگی داریم. نکته مهم این است که بازی فردا یک دیدار تماشایی است. آنها این هفته خارج از خانه عملکرد فوق العاده ای ارائه کردند و این به آنها اعتماد به نفس زیادی خواهد داد؛ آنها در زمین سرسخت تیم رم نتیجه گرفتند.

آنها به دنبال این خواهند بود که بازی را با شدت بالایی آغاز کنند. آنها نیاز به گلزنی دارند و ما از این مسئله آگاهیم. آنها تیمی هستند که می توانند به دو روش بازی کنند: آنها هم می توانند پرس کنند و هم ضدحمله بزنند. می دانیم که تیم خوبی هستند و با روش های متعددی می توانند به شما ضربه بزنند.

لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا:

ما در دو جبهه رقابت می کنیم و آنچه می خواهیم انجام دهیم، این است که از حالا تا پایان فصل تمام توان خود را به کار بگیریم و همه عناوین ممکن را فتح کنیم. ما رئال مادرید هستیم و می دانیم که باید در همه تورنمنت ها با تمام توان به میدان برویم و با ارائه بهترین عملکرد خود پیروز شویم. فرقی بین این دو جام قائل نخواهم شد. می خواهیم هر بار که بازی می کنیم پیروز شویم و بازی فردا هم هیچ فرقی ندارد.

BBC:

همه حق دارند که نظر خود را در این باره بگویند. خوشحالم که به جز دو بازیکن، سایر اعضای تیم اینجا در کنارم هستند. همه ما می توانیم نظر خود را در مورد اینکه بازی با BBC بهتر است یا نه، ابراز کنیم. فردا ترکیب ما را می بینید.

بازگشت به سن پائولو به عنوان مربی:

این یک پیشآمد است و به همین خاطر زندگی تا این حد خاص است. من کاری را انجام می دهم که بیشترین لذت را می از آن می برم و خیلی سخت تلاش کرده ام تا اینجایی که هستم، باشم. از بازگشت به سن پائولو و حضور در چنین جو فوق العاده ای خوشحالم.

رویکرد:

باید بازی خود را ارائه کنیم. فلسفه بازی ما این است که فوتبال بازی کرده و برای کسب پیروزی تلاش کنیم. در هیچ مرحله ای به دنبال مدیریت و کنترل بازی نخواهیم بود. مطمئنم که سختی خواهیم کشید، اما برای آن آماده هستیم. بازی در لیگ قهرمانان اروپا انگیزه بزرگی برای ماست. باید این انگیزه ای که حالا داریم را فردا در زمین نشان دهیم.

اهمیت شروع خوب بازی:

وقتی به بازی رفت نگاه می کنید، می بینید که بازی را طوری آغاز کردیم که قبلاً هرگز آنطور نبوده ایم، و شروع فوق العاده ای داشتیم اما با اینحال آنها به گل رسیدند. سپس سعی کردیم ادامه دهیم و همانطور بازی کنیم و در نهایت موفق شدیم به گل برسیم. شروعی که فردا خواهیم داشت، مهم است اما درست به همان اندازه که عملکردمان در ادامه مسابقه اهمیت خواهد داشت.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *