خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی آرسنال – بایرن مونیخ؛ توپچی ها در اندیشه انجام ماموریت غیر ممکن

پیش بازی آرسنال – بایرن مونیخ؛ توپچی ها در اندیشه انجام ماموریت غیر ممکن

0

آرسنال روز سه شنبه در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. بازی رفت با نتیجه ۵-۱ به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت و تیم ونگر کار بسیار دشواری برای جبران این نتیجه و صعود به مرحله بعدی رقابت ها در پیش دارد. قضاوت این بازی برعهده آناستاسیوس سیدیروپولوس از یونان خواهد بود. این بازی چهارمین قضاوت این داور ۳۷ ساله یونانی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.


وضعیت کلی دو تیم

آرسنال در آخرین بازی اش در لیگ برتر روز شنبه در آنفیلد ۳-۱ مغلوب لیورپول شد و به مکان پنجم لیگ برتر انگلیس سقوط کرد.

 طبق گفته ونگر در این بازی مسوت اوزیل به دلیل دور بودن از شرایط آرمانی به میدان نخواهد رفت. از سویی دیگر احتمال می رود الکسیس سانچز پس از نیمکت نشینی مقابل لیورپول دوباره به ترکیب برگردد.

بایرن مونیخ در بازی های اخیر روند رو به رشدی داشته دیگر هواداران و رسانه های آلمان کمتر از نحوه بازی این تیم انتقاد می کنند. بایرن مونیخ هفته گذشته ابتدا شالکه را در جام حذفی شکست داد و پس از آن روز شنبه در هفته بیست و سوم بوندس لیگا در زمین کلن ۳-۰ برنده شد. بایرن مونیخ هم اکنون با کسب ۵۶ امتیاز و ۷ امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیگ در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد.

 ژروم بواتنگ به دلیل مصدومیت این بازی را هم از دست می دهد و انتظار می رود او از بازی آینده بتواند تیم را همراهی کند. از سوی دیگر فیلیپ لام در بازی گذشته با دریافت کارت زرد ۳ کارته شد در این بازی به دلیل محرومیت نمی تواند به میدان برود.

در غیاب لام به احتمال فراوان رافینیا در سمت راست خط دفاعی قرار خواهد گرفت.


نکات ویژه بازی

♦ هیچ تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان موفق نشده نتیجه با اختلاف چهار گل را تاکنون در بازی برگشت جبران کند. قبل از این فصل ۹ بار تیم ها در جبران باخت های با تفاضل ۴۴ گل ناکام بوده اند.

♦ از سال ۲۰۰۳/۰۴ آرسنال در ۶۲ بازی خانگی در لیگ قهرمانان تنها ۱۰ شکست در کارنامه دارد. ۶ شکست از این ۱۰۰ شکست در بازی های مرحله حذفی بوده است.

♦ در حقیقت دو شکست از این ۶ شکست آرسنال در مراحل حذفی در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ توسط بایرن مونیخ رقم خورده است.

♦ آرین روبن اکنون در دو بازی پیاپی مقابل آرسنال گلزنی کرده است. وینگر هلندی تنها مقابل زسکا مسکو (۳ بازی پیاپی) رکورد بهتری دارد.

♦ روبرت لواندوفسکی در ۷ بازی مقابل آرسنال روی شش گل (۳ گل و ۳ پاس گل) تاثیر گذار بوده است. او تنها مقابل رئال مادرید عملکردی مشابه این داشته است.

♦ ۱۴ گل آخر آرسنال در لیگ قهرمانان از درون محوطه جریمه زده شده اند.

♦ این بازی دوازدهمین رویارویی دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. در بازی های قبلی بایرن مونیخ ۶ و آرسنال ۳۳ برد کسب کرده اند.

♦ روبرت لواندوفسکی در بازی های خارج از خانه در گلزنی موفق عمل نکرده و در ۱۲ بازی آخر خارج از خانه در لیگ قهرمانان تنها ۲ گل به ثمر رسانده است.

♦ بایرن مونیخ تنها در یک بازی از ۶ بازی آخر خارج از خانه اش در لیگ قهرمانان برنده از زمین خارج شده است. در این بازی ها آن ها ۳ باخت و ۲ تساوی کسب کرده اند، البته باید در نظر داشت که ۳۳ باخت آن ها با اختلاف یک گل رقم خورده است.


ترکیب احتمالی دو تیم

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *