خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی اینتر – ناپولی؛ جنوبی ها به دنبال سوغات سه امتیازی در شمال

پیش بازی اینتر – ناپولی؛ جنوبی ها به دنبال سوغات سه امتیازی در شمال

0

دیدار تیم های اینتر و ناپولی در چارچوب هفته سی و چهارم سری آ، ساعت ۲۳،۱۵ یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان با قضاوت جانلوکا روکی برگزار خواهد شد. ناپولی با ۷۱۱ امتیاز در مکان سوم جدول قرار گرفته و برای حضور در جمع سه تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به دو پیروزی دیگر نیاز دارد. البته ناپولی تنها ۴ امتیاز کمتر از رم داشته و حتی با نتایج خوب طی چند هفته باقی مانده، می تواند به نایب قهرمانی هم فکر کند. اینتر با ۵۶ امتیاز در مکان هفتم جدول ایستاده و شانس بسیار اندکی برای کسب سهمیه لیگ اروپا دارد. تیم های میلان و فیورنتینا جدی ترین رقیبان اینتر در میانه جدول سری آ هستند و رقابت بین این سه تیم برای کسب رتبه ششم وجود دارد. شاید تنها انگیزه اینتر در ادامه فصل، سبقت از تیم همشهری یعنی میلان باشد.

اینتر هفته گذشته طی یک بازی عجیب با حساب ۵-۴ مغلوب فیورنتینا شد و ناپولی نیز به نتیجه ای بهتر از تساوی ۲-۲ مقابل ساسولو دست پیدا نکرد. پارتنوپی پس از شکست مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، هرگز طعم تلخ باخت را نچشیده و طی ۷ بازی اخیر در کلیه رقابت ها، ۵ برد و ۲ مساوی را به دست آورده ولی اوضاع اینتر کاملاً متفاوت بوده و نراتزوری طی ۵ بازی اخیر در سری آ، پیروز نشده است.

نکات آماری بازی:

اینتر طی ۸ تقابل اخیر با ناپولی در سری آ، فقط یک بار پیروز شده و در ۶ بازی، حداقل ۲ گل دریافت کرده است. ۳ تساوی و ۴ باخت نیز در کارنامه اینتر مشاهده می شود.

اینتر طی ۱۳ بازی خانگی اخیر مقابل ناپولی در سری آ، فقط یک بار باخته است. (۱۰ برد و ۲ مساوی)

ناپولی تا پیش از این فصل، هرگز نتوانسته بود که ۷۱ امتیاز را تا پایان هفته ۳۳ سری آ به دست بیاورد. همچنین شاگردان مائوریتزیو ساری در گلزنی نیز رکورد شکنی کرده و تاکنون ۷۷ گل را در فصل جاری سری آ به ثمر رسانده اند که یک رکورد در تاریخ این باشگاه محسوب می شود.

طی فصل جاری سری آ، ناپولی بیشترین تعداد امتیاز را در بازی های بیرون خانه به دست آورده است. (۳۴ امتیاز)

ناپولی توانسته یک بار در فصل جاری سری آ، در شهر میلان به پیروزی رسیده و تیم همشهری یعنی میلان را مغلوب کند. آخرین بار که ناپولی در طول یک فصل سری آ توانست هر دو تیم شهر میلان را در خانه آنها شکست بدهد، به فصل ۳۳-۱۹۳۲ مربوط می شود.

ناپولی طی ۱۰ بازی اخیر بیرون خانه در سری آ، حداقل ۲ گل را به ثمر رسانده و حتی یک بار هم شکست نخورده است.

اینتر در ۱۲ بازی اخیر خانگی در سری آ، حداقل ۲ گل را در ۱۰ بازی به ثمر رسانده است. همچنین نرواتزوری در ۱۰ بازی خانگی اخیر مقابل ناپولی در کلیه رقابت ها، حداقل ۲ گل را در ۸ بازی درون دروازه پارتنوپی قرار داده است.

اینتر طی ۵ بازی اخیر فقط ۲ امتیاز به دست آورده و ۱۳ گل دریافت کرده در حالی که طی ۱۵ بازی پیش تر، به همین تعداد گل خورده بود. آخرین بار که نراتزوری طی ۶ بازی پیاپی، طعم برد را نچشید، به فوریه ۲۰۱۲ مربوط می شود.

مائورو ایکاردی طی بازی های خانگی اینتر در فصل جاری سری آ، ۱۶ گل به ثمر رسانده و از این حیث، پس از ادین ژکو با ۱۷ گل زده قرار دارد. درایس مرتنز مهاجم بلژیکی ناپولی نیز رکورد دار گلزنی در بازی های خارج خانه در فصل جاری سری آ است. (با ۱۳ گل زده)

لورنزو اینسینیه طی ۱۰ بازی اخیر بیرون خانه، ۱۰ گل را برای ناپولی به ثمر رسانده از جمله دو «دو گُله» طی ۳ بازی اخیر بیرون خانه

خوزه مانوئل رینا دروازه بان اسپانیایی ناپولی، برای نود و نهمین بار در سری آ به میدان می رود.

وضعیت بازیکنان دو تیم:

اینتر: خبر خوش برای هواداران نرواتزوری این است که هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی وجود نداشته و دست استفانو پیولی برای انتخاب یک ترکیب ایده آل، باز می باشد. رقابت جالبی بین ژوائو ماریو، مارسلو بروزوویچ و اِوِر بانگا برای حضور در خط هافبک اینتر وجود دارد هر چند که شانس ملی پوش پرتغالی از بقیه بیشتر است.

ناپولی: شاید جدی ترین چالش مائوریتزیو ساری، انتخاب بین فوزی غلام و ایوان استرینیچ در پُست دفاع چپ باشد. آرکادیوژ میلیک علی رغم گلزنی در بازی هفته گذشته مقابل ساسولو، باز هم روی نیمکت خواهد نشست تا شاید اسلحه پنهان ناپولی در نیمه دوم باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *