خانه ورزش اخبار ورزش گواردیولا: اگر ژسوس مصدوم نمی شد، شاید جام می بردیم

گواردیولا: اگر ژسوس مصدوم نمی شد، شاید جام می بردیم

0

پپ گواردیولا که برای نخستین بار در دوران مربیگری اش فصل را بدون جام به پایان خواهد رساند با تمجید از گابریل ژسوس ۲۰ ساله که در بازی با منچستریونایتد پس از ۳ ماه دوری از میادین به بازی آمد عنوان کرده منچسترسیتی در صورت مصدوم نشدن این بازیکن می توانست به جام در این فصل دست یابد.

گواردیولا به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

ما در ۵ دقیقه پایانی بازی با یونایتد تاثیری که ژسوس پس از دوری ۳ ماهه از میادین روی بازی گذاشت را دیدیم. او دو موقعیت خلق کرد و یک گل زد که به خاطر یک سانتیمتر آفساید اعلام شد. او غریزه خاصی دارد. فصل بعد او را از ابتدا در اختیار خواهیم داشت. او از همان نخستین بازی تاثیر خودش را در این لیگ سخت گذاشت اما متاسفانه تنها ۳ هفته بازی کرد.

نمی دانم اگر آگوئرو و ژسوس این فصل در کنار هم بازی می کردند چه اتفاقی رخ می داد. هیچ کس نمی داند چه نتایجی کسب می کردیم. دوست دارم بدانم در بازی هایی که موقعیت های زیادی از دست دادیم اگر ژسوس حضور داشت چه نتیجه ای بدست می آمد چون او غریزه گلزنی دارد.

ژسوس سرسخت و پر انرژی است. تاثیر او روی بازی دیگر بازیکنان زیاد است. هافبک ها با تماشای حرکات او می توانند متوجه شوند چه زمانی باید پرس کنند و چه زمانی وارد محوطه جریمه حریف شوند. گابریل یک شماره ۹ برزیلی است. همه متوجه شدند او چقدر خوب و خاص است و امیدوارم فصل بعد بتواند به ما کمک بیشتری بکند.

دیگر بازیکنان هجومی تیم هم اثر مثبت زیادی گذاشتند. سانه در سه ماه اخیر فوق العاده بوده است. آگوئرو قبل از بازی با یونایتد موفق شده بود در ۱۲ بازی متوالی گلزنی کند. او گل های زیادی بثمر می رساند اما دوست دارم بازیکنی در کنارش باشد تا فشار از روی او کاسته شود. استرلینگ هم جا برای پیشرفت دارد. اگر به این موضوع باور نداشته باشد مرتکب اشتباه بزرگی خواهد شد. او فصل خوبی داشته است. رحیم موقعیت های زیادی خلق کرده، گل زده، پاس گل داده و چند پنالتی گرفته است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *