خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی لاس پالماس – بارسلونا؛ نبرد سخت جزایر قناری

پیش بازی لاس پالماس – بارسلونا؛ نبرد سخت جزایر قناری

0

بارسا برای آنکه همچنان فشار را بر روی رئال مادرید حفظ کند نیاز به پیروزی در این دیدار دارد و باید منتظر باشد تا مادریدی ها مقابل سویا امتیاز از دست بدهند تا برای قهرمانی در لالیگا امیدوار شوند. بارسا که در حال حاضر با امتیاز برابر و یک بازی بیشتر نسبت به رقیب خود در صدر جدول قرار دارد امیدوار است تا سویا بتواند از رئال مادرید امتیاز بگیرد تا شرایط این تیم برای قهرمانی مساعد شود. در سوی مقابل لاس پالماس پس از انکه حضورش در لالیگای فصل آینده قطعی شده است با انگیزه کمتری به میدان می رود و در دیدارهای خانگی خود نیز نتایج درخشان خود را کسب نکرده است.

لاس پالماس که در ۵ دیدار آخر خود موفق به کسب پیروزی نشده است و ۴ دیدار آخر را نیز با شکست پشت سر گذاشته است اگی می خواهد متحمل شکست سنگینی مقابل بارسلونا نشود نیاز خواهد داشت تا شرایط خود را بهبود ببخشد. هرچند که این تیم در هفته های اخیر شرایط نا امید کننده ای داشته است اما از بازیکنانی سود می برد که می تواند کار را برای بارسا سخت کند، بازیکن سابق مادریدی ها خسه، کوین پرینس بواتنگ و همچنین مسا بازیکنانی هستند که می توانند این دیدار را برای بارسا دشوارتر از همیشه رقم بزنند.

در سوی مقابل بارسلونا که همچنان امیدوار به قهرمانی در لالیگا است تنها پیروزی می تواند نتیجه مناسب باشد چراکه این تیم میبایست در دیدارهای باقی مانده خود به برتری برسد و منتظر لغزش مادریدی ها باشد. با این وجود روحیه و فرم خوب بازیکنان این تیم می تواند عاملی باشد که این تیم بتواند به کسب ۳ امتیاز این دیدار امیدوار باشد، سوارز، مسی و نیمار در این فصل نیز از مرز ۱۰۰ گل زده برای بارسا گذشتند تا برای سومین فصل متوالی بیش از ۱۰۰ بار برای بارسا گلزنی کنند تا نشان دهند بارسا با روحیه ای خوب به جزایر قناری خواهد رفت.

بارسا در ۶ دیدار پایانی خود مقابل لاس پالماس هرگز متحمل شکست نشده است و ۴ دیدار را با پیروزی به پایان برده است. همچنین دیدار رفت فصل جاری رقابت های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ با برتری ۵-۰ کاتالان ها به پایان رسید. سوارز، مسی، آردا و الیکس ویدال در آن دیدار برای بارسا گلزنی کردند تا بارسا با پیروزی پر گل آن دیدار را به پایان ببرد.

کیکه ستین در این دیدار کاستیانو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و لیواخا نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی لاس پالماس نیست، همچنین احتمال غیبت تانا نیز در این دیدار وجود خواهد داشت، در سوی مقابل لوییز انریکه در خط دفاع خود مشکلات گسترده ای دارد. پیکه به دلیلی بیماری در این دیدار غایب خواهد بود، همچنین رافینیا و الیکس ویدال که مصدومیت های طولانی مدتی دارند نیز در این دیدار غایب هستند. علاوه بر این روبرتو نیز به دلیل دریافت کارت زرد پنجم نمی تواند بارسا را همراهی کند و متیو نیز موفق نشد چراغ سبز پزشکان را برای حضور در این دیدار دریافت کند تا مارلون سانتوس از بارسا ب به همراه تیم نخست بارسا به جزایر قناری سفر کند.

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسا در ۸ دیدار از ۹ دیدار آخر خود حداقل ۳ بار به گل رسیده است.

بارسا در ۲۷ دیدار از ۲۹ دیدار آخر خود در رقابت های لالیگه شکست نخورده است.

لاس پالماس در ۳ دیدار آخر خود موفق به گلزنی نشده است.

بارسلونا در ۳ دیدار آخر خود مقابل لاس پالماس حداقل ۲ بار به گل رسیده است.

بارسلونا از سال ۱۹۸۶ مقابل لاس پالماس شکست نخورده است.

بارسا در ۵ دیدار آخر خود ۲۰ بار به گل رسیده است، ۴ گل به طور متوسط در هر دیدار.

بارسا تنها ۴ گل دیگر نیاز دارد تا رکورد بیشترین تعداد گل زده خود تحت نظر انریکه را بشکند. بارسا در حال حاضر ۱۰۸ گل به ثمر رسانده است در حالیکه بهترین رکورد این تیم تحت نظر انریکه مربوط به فصل ۲۰۱۵-۱۶ می شود که ۱۱۲ بار به گل رسیده بود.

لاس پالماس در ۱۹ دیدار آخر خود تنها یک بار موفق شده است دروازه اش را بسته نگاه دارد و در این دیدار ها ۴۳ بار دروازه اش را باز شده دیده است.

لیونل مسی بیشترین تعداد گل از خارج محوطه جریمه را در بین ۵ لیگ معتبر اروپایی به ثمر رسانده است.

مسی همچنین نخستین  بازیکن در بین بازیکنان شاغل در ۵ لیگ معتبر اروپا است که به ۵۰ گل زده در فصل جاری رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

پیش بینی وبسایت Whoscored:

 

برنامه نود 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *