خانه ورزش اخبار ورزش پیش بازی لسترسیتی – سویا؛ روباه ها شگفتی ساز می شوند؟

پیش بازی لسترسیتی – سویا؛ روباه ها شگفتی ساز می شوند؟

0

سه شنبه شب در ادامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لسترسیتی در ورزشگاه خانگی خود کینگ پاور میزبان سویا است. قضاوت این بازی برعهده داوران ایتالیایی است و دنیل اورساتو داور وسط این مسابقه است. لستر در حالی در بازی برگشت میزبان سویا است که در بازی رفت در اسپانیا ۲-۱ مقابل یاران سمپائولی شکست خورد. آن بازی، آخرین مسابقه ای بود که رانیری روی نیمکت روباه ها حضور داشت و پس از آن توسط سران باشگاه کنار گذاشته شد و شکسپیر روی نیمکت این تیم قرار گرفت.

ازقضا شکسپیر در دو بازی ای که روی نیمکت لسترسیتی نشسته، موفق عمل کرده و این تیم به دو برد در لیگ برتر رسیده است. در واقع دو پیروزی اخیر این تیم در لیگ برتر، باعث شد برای اولین بار روباه ها در این فصل از لیگ جزیره، به دو برد پیاپی برسند. شکسپیر مزد این دو نتیجه خوب را گرفت و روز یکشنبه به عنوان سرمربی قطعی لستر تا پایان فصل معرفی شد.

بازی رفت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا، تنها رویارویی دو تیم محسوب می شود. بعد از آن مسابقه، سویا ۴ بازی را انجام داد که در دو مسابقه به برد رسید. اما تیم سمپائولی در دو بازی قبلی خود به دو تسای رسیده است. آن ها مقابل آلاوز و لگانس به تساوی رسیدند. اما لستر بعد از بازی رفت دو تیم، فقط دو بار به میدان رفته که هر دو مسابقه را هم با برد پشت سر گذاشته است: دو برد ۳-۱ مقابل لیورپول و هال سیتی.

میزبان برای این بازی محروم و یا مصدوم خاصی ندارد. فقط شرایط اسلام سلیمانی هنوز به طور کامل مشخص نیست. ضمن این که رابرت هوت و سلیمانی، اگر یک کارت زرد دیگر بگیرند، از بازی بعدی تیم شان در اروپا، محروم خواهند شد. انتظار می رود شکسپیر برای این بازی تغییر خاصی در تیمش اعمال نکند.

اما سویا برای این بازی ترمولیناس و کرون دلی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مرکادو که در بازی قبلی محروم بود، می تواند دوباره برای سویا به میدان برود. ایبورا و پارخا هم در صورت گرفتن اخطاری دیگر، محروم خواهند شد. انتظار می رود سمپائولی در این بازی تیمش را با ترکیبی متفاوت تر نسبت به بازی های قبلی سویا، به زمین بفرستد.

ترکیب احتمالی

آمار و اطلاعات مسابقه؛

لسترسیتی هرگز در رقابت های اروپایی موفق نشده تیمی از اسپانیا را شکست دهد. ۱ تساوی و ۴ باخت.

سویا در اولین رویارویی تاریخ خود با لسترسیتی، موفق شد در بازی رفت ۲-۱ روباه ها را شکست دهد.

در هفت نوبت از نه بار اخیری که یک تیم در دور حذفی لیگ قهرمانان در بازی رفت (در خارج از خانه) ۲-۱ شکست خورده، نتوانسته در نهایت راهی مرحله بعد شود.

بعد از مالاگا که در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ در اولین حضورش در لیگ قهرمانان توانست صدرنشین گروه خود شود، لسترسیتی هم تبدیل به دومین تیم شد که این موفقیت را رقم می زند.

سویا تاکنون موفق نشده از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دور بعد صعود کند.

سویا در کنار یوونتوس، با ثبت ۵ کلین شیت، رکورددار گل نخوردن در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا هستند.

لسترسیتی یکی از چهار تیمی بود که در دور گروهی موفق شد تمام بازی های خانگی خود را پیروز شود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *