خانه ورزش اخبار ورزش پیکه: شما رسانه ها عامل این سوت های اعتراضی هستید

پیکه: شما رسانه ها عامل این سوت های اعتراضی هستید

0

تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه مقابل کلمبیا به تساوی رسید و در این دیدار نیز پیکه هدف اصلی سوت های اعتراضی برخی از هواداران این تیم بود. او پس از این دیدار با اعلام اینکه رسانه ها با تکرار این موارد باعث ایجاد چنین اتفاقی شده اند گفت:

برای مدت یک سال شما در این خصوص از من سوال پرسیده اید و شما باعث اهمیت پیدا کردن این ماجرا شده اید. مردم بعد از یورو علیه من سوت نمی زدند اما شما و همکاران شما با کارهایی که انجام دادید باعث شدید دوباره این اتفاق تکرار شود.

در گذشته سوت های اعتراضی هواداران علیه پیکه به دلیل حمایت او از جدایی کاتالونیا بود اما خود این بازیکن اعلام کرد این سوت های اعتراضی که در این دیدار به صدا در آمد به دلیل حمایت او از جدایی کاتالونیا نبوده است:

آن ها مدتی از این کار دست کشیده بودند و حالا دوباره این اتفاق افتاده است. آیا فکر می کنید این اعتراض ها بخاطر حمایت من از جدایی کاتالونیا است؟ آیا فکر می کنید این اعتراض ها دلیل سیاسی داشته است؟ در این مدت من در خصوص این مسائل صحبت کرده ام؟ در این خصوص بیش از ۲۰ بار صحبت کرده ام و می توانید با نگاه به روزنامه ها به جواب سوال خود برسید.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *