اگر قصد دارید آیفون جدید بخرید، بهتر است دست نگه دارید و در حال حاضر آیفون نخرید! زیرا اپل بطور قطع در ماه سپتامبر، آیفون جدید خود را رونمایی خواهد کرد که ارتقا چشمگیری نسبت به آیفون‌های فعلی موجود در بازار خواهد داشت.

چرا نباید آیفون جدید بخرید؟

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، گوشی‌های هوشمند برتر اپل، به احتمال زیاد به پردازنده‌های جدیدتر و سریع‌تر مجهز خواهند شد. پشتیبانی از شارژ وایرلس از دیگر ویژگی‌های این دو گوشی هوشمند اپل خواهد بود که احتمالا آیفون 7s و آیفون 7s پلاس نامیده می‌شوند!

آیفون جدید

شواهد نشان می‌دهند اگر یک یا دو ماه دیگر برای آیفون جدید صبر کنید ارزش منتظر ماندن را دارد. پس در شرایط فعلی از خیر خرید آیفون جدید بگذرید.

به نظر می‌رسد آیفون 8 دارای یک صفحه نمایش رنگی‌تر و روشن‌تر OLED است و بیشتر قسمت جلوی گوشی هوشمند را در برمی‌گیرد و دوربین جدید با پشتیبانی از باز کردن قفل گوشی با شناسایی چهره کاربر همراه خواهد بود.

آیفون جدید

شایعاتی زیادی در این مورد وجود دارد که آیفون جدید ممکن است واقعا گران باشد، اما نگران نباشید! احتمالا آیفون 7s و آیفون 7 پلاس قیمت مشابهی با مدل‌های فعلی خواهند داشت و شاهد قیمت‌های عجیب و غریب نخواهید بود ولی آیفون 8 ممکن است با حداقل قیمت 1200 دلار عرضه شود!

سیستم عامل جدید یا همان iOS 11، نسخه بعدی نرم افزار اپل بوده و دارای ویژگی‌های جدیدی همچون پشتیبانی از اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده خواهد بود که به تنهایی آیفون جدید را به یکی از بهترین‌های اپل تبدیل خواهد کرد.

آیفون جدید

بدنبال اندروید هستید یا وفادار به اپل؟!

اگر قصد دارید اندروید را امتحان کنید، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس گزینه‌های مناسبی در حال حاضر خواهند بود، این دو اسمارتفون سامسونگ دارای ویژگی‌های سخت افزاری هستند که انتظار می‌رود در آیفون 8 هم ارائه شوند. (صفحه نمایش OLED، شارژ بی‌سیم، تشخیص چهره و غیره).

ممکن است انتظار سخت باشد اما تاریخ ثابت کرده است که محصولات اپل ارزش صبر کردن را دارند. در حال حاضر یک آیفون جدید نخرید، آیفون 8، آیفون 7s و آیفون 7s پلاس تا چندی دیگر عرضه خواهند شد و بهتر است منتظر یک آیفون قدرتمندتر بمانید!

آیفون جدید

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *