تاکنون شایعات مربوط به گلکسی نوت 8 حاکی از این موضوع بوده‌اند که این پرچمدار نخستین گوشی سامسونگ با سیستم دوربین دوگانه خواهد بود؛ اما طبق اخبار جدید به نظر می‌رسد که گلکسی نوت 8 نخستین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه نخواهد بود!!

نوت 8 نخستین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه نخواهد بود

در اصل قرار بود گلکسی S8 نخستین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه باشد که این اتفاق نیفتاد و ماژول جدید دوربین به این گوشی اضافه نشد.

طرفداران سامسونگ نیز احتمال دادند که نوت 8 نخستین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود اما به نظر می‌رسد گوشی دیگری قصد دارد این افتخار را نصیب خود کند!!گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه

به گفته توییتر mmddj_china@ که در دنیای شایعات مربوط به گوشی‌های هوشمند و درز اخبار، شناخته شده است؛ گلکسی نوت 8 نخستین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه نخواهد بود. سامسونگ در حال کار بر روی یک مدل ناشناخته گلکسی C با دوربین دوگانه است!

گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه

این درز دهنده با ارائه تصویری نمای کلی سری گلکسی C را به تصویر کشیده است. در این مورد که این شکل چقدر صحت دارد اطلاعات دقیقی وجود ندارد؛ اما سامسونگ قبلا نیز پتنتی با یک سیستم دوربین عمودی ثبت کرده بود که تقریبا مشابه این تصویر است.

آیا میان‌رده از پرچمدار پیشی خواهد گرفت؟

حتی اگر این اطلاعات درز کرده جعلی هم باشند، سامسونگ بالاخره یک گوشی با دوربین دوگانه ارائه خواهد کرد. این تکنولوژی به سرعت محبوب شده است و بارزترین مثال آن دوربین دوگانه استفاده شده در آیفون 7 پلاس است.

دوربین آیفون 7 پلاس با عمق دید بهتر، امکان ثبت پرتره‌هایی با وضوح بیشتر را فراهم می‌کند که با یک افکت بوکه قوی همراه هستند.

در گوشی‌هایی همچون ال جی G6 و هواوی P10 نیز شاهد استفاده از سیستم دوربین دوگانه بودیم که بطور کلی نتایج خوبی به دنبال داشت.

گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه

گوشی‌های پُشت پرده‌ای همچون اچ تی سی U و وان پلاس 5 نیز همین شیوه را دنبال خواهند کرد. سامسونگ نیز در به کار بردن تکنولوژی‌های جدید در گوشی‌های میان‎‎رده قبل از پرچمداران، سابقه‌دار است، بنابراین این سناریو چندان هم بعید نیست.

قبلا نیز شاهد بود صفحه نمایش لبه دارد نخست در گلکسی Note Edge مورد استفاده قرار گرفت و بعد در سری‌های گلکسی نوت و گلکسی S به کار رفت.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *