نسخه جدید God of War قرار است در بسیاری از موارد نسبت به نسخه‌های قبلی تفاوت داشته باشد. داستان بازی تازه است، شخصیت‌ها جدید هستند و مبارزات مسیر دیگری را در پیش گرفته‌اند. یکی از قابل توجه‌ترین تغییر در مبارزات، تبر جدید کریتوس بوده که آن را اولین بار در نمایش بازی برای E3 2016 مشاهده کردیم. Kratos با Chains of Chaos خداحافظی نموده و دلیل این کار نه تنها برای طرح جدید مبارزات عاقلانه به‌نظر می‌رسد، بلکه از لحاظ روایت داستانی هم کاملا درست است.

Chains of Chaos نشان‌گر دوران بسیار تاریک زندگی Kratos است و او سعی بر فراموش کردن آن‌ها دارد. وی به‌منظور پیشروی و داشتن زندگی متفاوت، باید Chains of Chaos را کنار می‌گذاشت. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Segmentnext، “کوری بارلوگ” می‌گوید آن‌ها برای Kratos فقط یک سلاح نیستند، بلکه نامه‌ای قرمز برایش هستند:

ما سلاح‌ها و چیزهای متفاوتی را آزمایش کردیم. من فکر می‌کنم می‌خواستیم یک هویت برای سلاح به‌وجود آوریم زیرا Chains of Chaos نشان‌گر دوران بسیار تاریک زندگی Kratos است. آن‌ها برای Kratos فقط یک سلاح به حساب نمی‌آیند. Chains of Chaos برای Kratos به مانند یک نامه قرمز و خونین می‌ماند. آن‌ها نشان می‌دهند که در گذشته شخصی او را فریب داده بود، معامله بدی انجام داده و اشتباه کرده است. Chains of Chaos قدرت‌مند به‌نظر می‌رسید اما من فکر می‌کنم در مقابل احساسات Kratos هم قوی هستند بنابراین معتقدم کنار گذاشتن آن‌ها باعث می‌شود بخشی از او پیشرفت کند.

God of War در اوایل سال 2018 برای PS4 منتشر خواهد شد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *