چندی پیش بازی Minecraft توسط مایکروسافت برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شد و امتیازات خوبی هم کسب کرد. بازی Minecraft در کنار نکات مثبت، ضعف‌هایی هم دارد ولی امتیازهای خوبش نشان می‌دهد که تعداد نکات مثبت آن بیشتر از ضعف‌هایش است. یکی از اصلی‌ترین مشکلات Minecraft بر روی نینتندو سوئیچ، اجرا شدن به صورت 720p در هر دو حالت متصل به پنل اصلی یا جدا است. از آن جایی که بازی‌های منتشر شده برای سوئیچ زمانی که به پنل اصلی متصل می‌شوند از رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کنند، شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که این مشکل از کجا نشات می‌گیرد؟

بر اساس گفته‌ مایکروسافت، در حال حاضر اجرای این عنوان با رزولوشن 1080p ممکن نیست که به خاطر تغییر حالت کنسول زمانی که از پنل اصلی جدا می‌شود است.

به هیچ وجه نمی‌شود گفت که نینتندو سوئیج توانایی سخت افزاری اجرای این بازی را ندارد و امکان این وجود دارد که مایکروسافت بتواند این مشکل را حل کند. از همین رو امکان دارد در آینده در حالت متصل به پنل اصلی Minecraft با 1080p اجرا شود. البته در حال حاضر Minecraft در حالت متصل و جدا به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

از زمان عرض کنسول نینتندو سوئیچ کاربران گزارشات زیادی از افت فریم و مشکلات مربوط به رزولوشن ارائه داده‌اند و بیشتر اوقات حق نیز با آن‌ها بود، ولی این بار مشکل از نینتندو نیست، بلکه ما شاهد کم کاری از مایکروسافت بوده‌ایم.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *