همه‌ی ما به  جستجو هایی می‌پردازیم که ترجیح می‌دهیم آن‌ها را فراموش کنیم. گشت و گذارهای ما در میان بازی‌ها و برنامه‌های مختلف در فروشگاه پلی استور شرکت گوگل از طریق دستگاه هوشمند مبتنی بر سیستم عامل محبوب اندرویدی که داریم، می‌تواند بر روی نتایج جست و جوهای آینده‌مان تأثیر گذار باشد. بنابراین ممکن است که بخواهیم رد پایی از جست و جویمان به منظور پیدا کردن یک اپلیکشن خاص، در گوگل پلی استور باقی نماند.

حتماً پس از شوخی‌های احمقانه‌ی دوست، همکار یا برادر کوچک‌تر خود، نیاز به پاک کردن تاریخچه‌ی جستجو های گوگل پلی را احساس کرده‌اید. مراحل پاک کردن تاریخچه‌ی جست و جوهای گوگل پلی استور بسیار ساده است.

مرحله‌ی یک – ابتدا برنامه‌ی گوگل پلی استور را باز کنید

مرحله‌ی دو – بر روی آیکون منوی سه خط به شکل افقی لمس نمایید

مرحله‌ی سه – به بالا اسوایپ کنید تا به پایین بیایید

مرحله‌ی چهار- بر روی گزینه‌ی تنظیمات (Settings) لمس کنید

مرحله‌ی پنج – سپس در انتها بر روی گزینه‌ی Clear local searches لمس نمایید

البته می‌بایست توجه داشته باشید که این تنظیماتی که ما استفاده کردیم، تنها تاریخچه‌ی جست و جوهای گوگل پلی استور را بر روی همان دستگاه هوشمند اندرویدی مورد استفاده قرار گرفته، پاک می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید که تاریخچه‌ی جست و جوهای خود را بر روی بیش از یک دستگاه پاک کنید، باید به صفحه‌ی My Activity در گوگل مراجعه نمایید و از آن جا به صورت جداگانه جست و جوها را پاک کنید. به علاوه، ممکن است که در این جا بخواهید رد پای سایر «فعالیت‌ها» یتان را نیز محو نمایید.

Digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *