خانه ورزش اخبار ورزش کارنامه عالی بازیکنان برانکو

کارنامه عالی بازیکنان برانکو

0

کارنامه عالی بازیکنان برانکو

پرسپولیس در لیگ هفدهم و به خصوص در هفته‌های اخیر، نتایج فوق العاده‌ای گرفته و بیشتر بازیکنان این تیم، بین بهترین‌های این فصل لیگ برتر قرار دارند. ۴ نماینده این تیم، در رده‌های اول تا هفتم نمرات تیم آنالیز نود هستند و تمام بازیکنان اصلی، نمره‌هایی بهتر از ۳ گرفته‌اند. تمام بازیکنان اصلی، بجز گادوین منشا که نتوانسته به اندازه دیگر بازیکنان پرسپولیس نمره‌های خوبی بگیرد.

منشا این فصل در لیگ برتر، فقط دو گل زده و هیچ پاس گلی نداده است. ضعیف‌تر از علی علیپور، وحید امیری، محسن مسلمان و حتی فرشاد احمدزاده از مصدومیت برگشته که در کنار او ترکیب هجومی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند. به لحاظ نمره هم بیرانوند، ماهینی، خلیل‌زاده، حسینی، انصاری، کامیابی‌نیا، ربیع‌خواه، امیری، مسلمان و علیپور که در ترکیب اصلی حضور دارند همگی نمره‌ای بهتر از ۳ گرفته‌اند اما منشا با نمره ۳،۰۵، ضعیف‌ترین بازیکن فیکس برانکو محسوب می‌شود.

تنها بازیکنان این فصل پرسپولیس که نمره‌ای ضعیف‌تر از منشا گرفته‌اند نعمتی، رادوشوویچ، رسن و مصلح هستند که هیچکدام بازیکنان ثابت پرسپولیس محسوب نمی‌شوند. طارمی محروم هم در روزهای بازی، نمره‌ای بدتر از ۳ گرفته بود اما مدت‌هاست در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور ندارد و بخشی از نتایج فوق العاده پرسپولیس در هفته‌های اخیر نبوده است. حدود یک ماه دیگر، محرومیت طارمی تمام می‌شود و منشا، برای حفظ جایگاهش نباید تا آن زمان هم تنها عضو ناموفق ترکیب رویایی برانکو باقی بماند.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *