خانه ورزش اخبار ورزش کاظمی: غیبت چند بازیکن به ما لطمه زد؛ به آینده خوشبینم و تیم ما در لیگ برتر می ماند

کاظمی: غیبت چند بازیکن به ما لطمه زد؛ به آینده خوشبینم و تیم ما در لیگ برتر می ماند

0
فرهاد کاظمی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال پیکان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: به راحتی می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم. آن طور که باید و شاید بازی نکردیم و غیبت چند بازیکن به ما صدمه زد. پیام صادقیان هم تازه به جمع ما اضافه شده است.
وی ادامه داد: بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم. اگر در میانه‌های جدول رده‌بندی بودیم، باخت مقابل پیکان و اشتباهات داوری را با جان و دل می‌پذیرفتم. برای دیدار مقابل پیکان برنامه ویژه‌ای داشتیم اما بازیکنانم بزرگی نکردند. تا حالا ۱۱ امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از ما کسر شده است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تصریح کرد: بازیکنان من باید قوی باشند تا بتوانند شرایط را حفظ کنند. بازیکنانم باید بزرگی می‌کردند که من امروز این بزرگی را از آنها ندیدم. بازیکنانم امروز آن چیزی که ما می‌خواستیم را در زمین به نمایش نگذاشتند. بزرگی کردن زمانی رخ می‌دهد که بازیکنانم خودشان را در شرایط سخت نشان بدهند.

کاظمی در پاسخ به سؤال مبنی بر اینکه آیا به بقا در لیگ برتر امیدوار است یا خیر، گفت: ما ۵ بازی پیش‌رو داریم که باید در ۴ بازی حتماً پیروز شویم. می‌دانیم که برای ماندن در لیگ برتر کار سختی داریم اما من به آینده خوش‌بین هستم و مطمئنم ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌ماند. البته فراموش نکنید که ما امروز چند بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم.

وی افزود: فقط به خودمان نگاه می‌کنیم و کاری به سایر تیم‌ها نداریم. ماشین‌سازی در هفته‌های آینده با سیاه‌جامگان که حریف مستقیمش برای بقا در لیگ برتر است، دیدار دارد. البته اگر بخواهیم مانند دیدار مقابل پیکان بازی کنیم، به بن‌بست می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با تمجید از عملکرد دروازه‌بان جوان تیمش گفت: از دروازه‌بان جوان‌مان تشکر می‌کنم. او سن کمی دارد اما امروز درون دروازه‌ عملکرد خوبی داشت و چند بار مانع از باز شدن دروازه ما شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *