خانه ورزش اخبار ورزش کالدرون: رئال مادرید نیازی به خرید جدید ندارد؛ امیدوارم رونالدو در مادرید بازنشسته شود

کالدرون: رئال مادرید نیازی به خرید جدید ندارد؛ امیدوارم رونالدو در مادرید بازنشسته شود

0

در حالیکه رئال مادرید در آستانه کسب ۳۳ـمین عنوان قهرمانی لالیگا قرار دارد، رئیس سابق این باشگاه به حمایت از ترکیب کنونی زیدان پرداخت و به Goal گفت:

فکر می کنم تیمی داریم که بسیار بسیار قدرتمند است. فکر نمی کنم به خریدی نیاز داشته باشیم. من کسی را به خدمت نمی گرفتم. به نظرم بازیکنان تعویضی هم خیلی خوب کار کرده اند. در بعضی بازی ها، تنها دو بازیکن اصلی در ترکیب ثابت کنار بازیکنان ذخیره حضور داشته اند و باز هم خوب کار کرده اند. فکر می کنم نیازی به خرید بازیکن نباشد.

وی در مورد فینال لیگ قهرمانان که در تاریخ ۳ ژوئن در کاردیف مقابل یوونتوس برگزار خواهد شد، گفت:

چالش رئال مادرید این خواهد بود که به عنوان اولین تیم، موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود شود. بازی سختی خواهد بود. یوونتوس تیم بسیار قدرتمندی است و تنها یک تیم ایتالیایی معمول با دفاعی قدرتمند نیست. دروازه بان آنها، جیانلوئیجی بوفون یکی از بهترین های دنیاست، بنابراین نتیجه غیر قابل پیش بینی است. آنها سه مهاجم بسیار خوب دارند؛ دیبالا که واقعاً خوب بازی کرده، هیگواین که من برای رئال مادرید خریده بودم، و ماریو مانژوکیچ.

هیگوان یک بازیکن عالی بود و از این رو در سن ۱۹ سالگی او را به خدمت گرفتیم. در آن زمان کسی فکر نمی کرد که او اینقدر خوب باشد. او به ما کمک کرد تا دو قهرمانی پیاپی لالیگا به دست آوریم. حیف بود که فروخته شد. ما تصور می کردیم که او کنار کریستیانو رونالدو و آرین روبن سه مهاجم تیم خواهند بود اما حالا خوشحالم که در ایتالیا موفق است.

کالدرون که قبل از ترک سمت ریاست باشگاه رئال مادرید در سال ۲۰۰۹، نقش مهمی در خرید کریستیانو رونالدو داشت، در مورد درخشش این بازیکن گفت:

او همیشه یکی از مدعیان کسب توپ طلا خواهد بود. او ثابت کرده که یک بازیکن فوق العاده است. او گل های زیادی به ثمر رسانده و حالا داخل محوطه جریمه بازی می کند. فکر می کنم تصمیم زیدان عاقلانه بوده که از او به عنوان مهاجم استفاده می کند. بیایید امیدوار باشیم که او برای فتح عنوانی دیگر، به ما کمک کند. امیدوارم او در اسپانیا بازنشسته شود.

در سال ۲۰۰۸ خرید او از منچستر یونایتد برای من سخت بود چون منچستر یونایتد اجازه جدایی نمی داد. برای خرید او در فصل آینده با مبلغ ۸۰ میلیون پوند توافق کردیم. می توانم بگویم که من کریستیانو رونالدو را برای رئال مادرید جذب کردم.

وی در مورد حق پخش تلویزیونی در لیگ برتر انگلستان که پول زیادی برای خرید بازیکنان نصیب باشگاه ها می کند هم گفت:

حق پخش تلویزیونی به باشگاه های انگلیسی کمک می کند تا هزینه های زیادی پرداخت کنند، که تقریباً ۴ برابر حق پخش لالیگا است. بنابراین آنها باشگاه های فروشنده نیستند. اگر کسی بخواهد بازیکنی از آنها به خدمت بگیرد باید پول زیادی پرداخت کنند. ابتدا کریستیانو با مبلغ ۸۰۰ میلیون پوند منتقل شد و سپس گرت بیل با ۱۰۰ میلیون پوند و حالا پوگبا به منچستر یونایتد آمده است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *