فیلم کمدی جدید و در راه کمپانی New Line Cinema به نام Isn’t It Romantic (آیا این رومانتیک نیست) دو بازیگر جدید را جذب کرده است. آدام دوین (Pitch Perfect 2) و لیام همسوورث (The Hunger Games) به ربل ویسلون (Bridesmaidss) در این فیلم پیوسته اند که توسط تاد اشتراوس شولسن کارگردانی می شود. فیلم داستان یک زن بدبین (ویلسون) را بازگو می کند که در می یابد زندگی اش به یک کمدی رمانتیک تبدیل شده است و از یک شخص پیرو و دنبال رو به مرکز صحنه آورده می شود.

آدام دوین نقش یک دوست عاشق را بازی می کند و لیام همسوورث نیز نقش کاراکتر غالب بر کاراکتر ربل ویلسون را به تصویر می کشد. فیلمنامه ی فیلم توسط ارین کاردیلو با همراهی دانا فاکس، کتی سیلبرمن و پائولا پل قلم زده شده است. همچنین اصلاحیه و بازبینی فیلمنامه نیز توسط سم پیتمن و آدام کول-کلی صورت گرفته است. فیلم توسط تاد گارنر، گرنت شاربو، جینا ماتیوز و جرمی استین تولید خواهد شد. تولید این فیلم در ماه ژوئن امسال آغاز می شود.

لیام همسوورث بیشتر برای بازی اش در سری فیلم های Hunger Games (عطش مبارزه)، فیلم Independence Day: Resurgence (روز استقلال: تجدید حیات) و The Dressmaker (خیاط) شناخته می شود. علاوه بر این، او در سریال هایی همچون Workaholics (معتاد به کار) و The Muppets (ماپت ها) حضور داشته است.

آدام دوین در فیلم های Pitch Perfect (گامل کامل) و Pitch Perfect 2 به همراه ربل ویلسون حضور داشته است. او همچنین در فیلم Mike and Dave Need Wedding Dates (مایک و دیو به قرار عروسی نیاز دارند) بازی کرده است. امسال او میزبانی مراسم فیلم و سریال MTV را بر عهده داشت و در حال حاضر نیز در حال فیملبرداری فیلم Game Over, Man برای کمپانی نتفلیکس می باشد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *