خانه ورزش اخبار ورزش کالدرون: کار رئال مادرید برای تغییر نظر رونالدو سخت است؛ احتمال بازگشت او به منچستر وجود دارد

کالدرون: کار رئال مادرید برای تغییر نظر رونالدو سخت است؛ احتمال بازگشت او به منچستر وجود دارد

0

رامون کالدرون که بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ ریاست رئال مادرید را بر عهده داشت عنوان کرده رئال مادرید در صورتی که کریستیانو رونالدو واقعا تصمیم به ترک اسپانیا گرفته باشد کار دشواری برای تغییر نظر او در پیش دارد.

کالدرون درباره اخباری که روز جمعه در رسانه های اروپا مبنی بر عصبانیت رونالدو از وضعیتش در اسپانیا به دلیل ماجرای اتهام تخلف مالیاتی منتشر شد به BBC Sport گفته:

شاید رونالدو واقعا عصبانی باشد. شاید او تنها از روی عصبانیت حرفی زده باشد. هنوز چیزی نمی دانیم. رونالدو تا حالا در مادرید خوشحال بوده و به رئال برای کسب سه قهرمانی اروپا در چهار سال اخیر کمک کرده است. امیدوارم در رئال بماند. اگر واقعا تصمیم به ترک اسپانیا گرفته فکر نمی کنم تغییر تصمیمش کار آسانی باشد. شرایط برای رئال دشوار است. رونالدو تصمیم به ترک منچستر گرفت و دیگر کسی نتوانست نظرش را تغییر دهد.

فکر نمی کنم او به خاورمیانه و یا چین برود. او همیشه می خواهد برای یک باشگاه بزرگ بازی کند و جام ببرد. باشگاه های کمی می توانند انتظارات او را برآورده کنند. کریستیانو به باشگاهی می رود که بتواند فرصت فتح جام و جوایز فردی را برای او فراهم کند. رونالدو یک جنگنده است و وضعیت جسمانی خوبی دارد. او هنوز می تواند برای رئال مادرید که بهترین باشگاه دنیا است بازی کند. امیدوارم اینجا بماند. در واقع مطمئنم که در رئال می ماند.

رابطه رونالدو و مورینیو در مادرید خیلی خوب نبود اما این بدین معنی نیست که او نمی خواهد به منچستر بازگردد. او هنوز قدردان منچستریونایتد است. او انتقالش به رئال را یک سال به تاخیر انداخت چون فرگوسن برایش مثل یک پدر بود. او عاشق باشگاه، هواداران و شهر منچستر بود. نمی توانم احتمال بازگشت به منچستر را رد کنم. مطمئنم هر اتفاقی رخ دهد در اروپا می ماند. رونالدو هنوز می تواند برای سه یا چهار سال دیگر در بالاترین سطح بازی کند و جام ببرد.

برنامه نود” btnsize=”small” bgcolor=”#c3c3c3″ txtcolor=”#222″ btnnewt=”1″]برنامه نود[/btn]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *