خانه ورزش اخبار ورزش کانتونا: هیچ باشگاهی را نمی توان با اس ام اس اداره کرد؛ زیدان باید به فرانسه برگردد

کانتونا: هیچ باشگاهی را نمی توان با اس ام اس اداره کرد؛ زیدان باید به فرانسه برگردد

0

هفته گذشته و در جریان بازی های انتخابی جام جهانی تیم ملی فرانسه ۲-۱ مغلوب سوئد شد و اکنون خطر نرسیدن به جام جهانی خروس ها را تهدید می کند.
اریک کانتونا معتقد است که دشام فردی مناسب برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فرانسه نیست و او نمی تواند به خوبی از بازیکنانش بازی بگیرد. کانتونا در مصاحبه با یورو اسپورت گفت:

تعداد استعدادها و پتانسیل تیم ملی فرانسه دیوانه کننده است. اما چرا همه این استعدادها در زمین قرار نمی گیرند؟ این موضوع ذهن را درگیر می کند. یک مربی بزرگ با توانایی های تاکتیکی خود برای استفاده همزمان از بهترین بازیکنانش قضاوت می شود.

زیزو، زیرو، خواهشا برگرد. کشورت به تو نیاز دارد.

اریک کانتونا همچنین تصمیم آنتونیو کونته برای کنار گذاشتن دیگو کاستا و روش اطلاع رسانی این خبر را مسخره کرد. سرمربی ایتالیایی چلسی رسما به کاستا اعلام کرده به دنبال یک تیم جدید باشد و این موضوع را از طریق پیامک به اطلاع مهاجم اسپانیایی رسانده است.

فرستادن پیام از روی عصبانیت ایده خوبی نیست و همچنین قطع همکاری با یک نوشته کوتاه بدتر از آن است. با مخلوط کردن این دو فاکتور می توان به سادگی آنتونیو کونته و پیام او را رسوا کرد: “سال بعد موفق باشی، اما در برنامه های من جایی نداری.

این صحبت ها و کلماتی که مخاطب آن ها کاستا است می تواند برای چلسی جریمه یک میلیون یورویی در پی داشته باشد. هیچ وقت سعی نکن با انگشت شصتت تیم را اداره کنی!

 

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *