خانه ورزش اخبار ورزش کاوانی: سوارز بازیکن بزرگی است، اما امیدوارم نبرد گلزنی را من پیروز شوم

کاوانی: سوارز بازیکن بزرگی است، اما امیدوارم نبرد گلزنی را من پیروز شوم

0

کاوانی در آستانه دیدار با بارسلونا در مورد شرایط خودش در پی اس جی و رقابت با سوارز صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، ادینسون کاوانی که در این فصل با خروج زلاتان، در ترکیب پاریسن ژرمن خوش درخشیده، در آستانه جدال حساس تیمش با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در مورد شرایط کنونی خود در پی اس جی و رقابت با سوارز، هموطنش صحبت کرده است.

صحبت های کاوانی در کنفرانس خبری پیش از بازی با بارسلونا و گفتگوی اخیر این بازیکن با مارکا در آستانه جدال با آبی و اناری ها به شرح زیر است:

خودم را به عنوان ناجی پاریسن ژرمن تصور نمی کنم. فوتبال یک بازی تیمی است و همه باید با تمام توان در خدمت تیم باشند و این تلاش دسته جمعی است که نتیجه می دهد. من هم باید مانند هر بازیکن دیگری سخت کار کنم. احساس آرامش و خونسردی دارم. خوشحالم که عضوی از این تیم خیلی خوب هستم. از همکاری و کار کردن زیر نظر امری خوشحالم و امیدوارم به موفقیت برسیم.

بازی کردن در پست شماره ۹ قطعاً در آمار گلزنی من تاثیرگذار بوده است. انتظارات زیادی برای این فصل از خودم داشتم و خوشحالم که توانسته ام آن ها را محقق کنم. در این پست بیشترین رضایت را دارم و از بازی در پست شماره ۹ بیشتر لذت می برم. خیلی به کسب کفش طلای اروپا فکر نمی کنم، اما تحقق این مهم هم غیرممکن نیست. ولی باید به این نکته توجه کرد بعضی بازیکنان در اروپا از مزیت دو امتیاز برای هر گل برخوردارند.

موضوع تمایل اتلتیکو به جذب من در تابستان قبل، صحت دارد. آن ها به دنبال خرید من بودند ولی من بازیکنی هستم که به باشگاه و قراردادی که با آن باشگاه دارم، پایبندم و به آن احترام می گذارم. بنابراین انتقال به اتلتیکو محقق نشد. موضوع تمدید قراردادم با پاریسن ژرمن فقط به خودم وابسته نیست. من همیشه به این باشگاه فکر کرده ام، ولی فقط بحث خودم مطرح نیست. عوامل دیگری مثل باشگاه و … هم موثرند. اما در حال حاضر من و باشگاه، جهت فکری یکسانی داریم. اما در فوتبال نمی توان به آسانی در مورد آینده صحبت کرد.

بازی سختی مقابل بارسلونا داریم، می دانیم که در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. به این باور رسیده ایم که می توانیم یک نتیجه خیلی خوب مقابل بارسلونا بگیریم. قطعاً در مقابل بارسا شانس داریم. پاریسن ژرمن تیم بزرگی است که از تجربه خوبی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است. ما تیم خیلی قوی ای هستیم که به دنبال رسیدن به اهدافمان هستیم. گرفتن یک نتیجه خوب در بازی رفت قطعاً می تواند محرک خوبی برایمان باشد و ما را یک قدم به اهدافمان نزدیک تر کند. می خواهیم به فینال این مسابقات برسیم.

لوئیز سوارز بازیکن بزرگی است و توانایی هایش را سالهاست که به معرض نمایش گذاشته است، امیدوارم بتوانم جدال گلزنی را در این بازی مقابل سوارز پیروز شوم و به تیمم کمک کنم. اما در مورد بارسلونا فقط بحث مسی مطرح نیست. بازیکنان خیلی خوبی در بارسلونا در کنار مسی حضور دارند.

قهرمانی در کوپا آمریکا همراه تیم ملی کشورم خاص ترین لحظه دوران ورزشی ام محسوب می شود. آن قهرمانی برای کشورم و بازیکنان تیم ملی بسیار بااهمیت بود.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *