خانه ورزش اخبار ورزش کلوپ: نگران مشکلات دفاعی لیورپول نیستم

کلوپ: نگران مشکلات دفاعی لیورپول نیستم

0

هرچند قرمزهای آنفیلد فصل گذشته گل‌های زیادی به ثمر رساندند ولی آشفتگی دفاعی این تیم به خصوص مقابل تیم‌های رده پایین جدول، برای کلوپ و شاگردانش گران تمام شد. این مربی آلمانی در خصوص خط حمله و دفاع خود برای فصل جدید به سایت باشگاهش گفت:

درست است که مردم در خصوص مشکلات دفاعی ما صحبت می کنند اما می‌توانیم در مورد خط حمله نیز حرف بزنیم. اگر بتوانیم به اندازه سال گذشته گلزنی کرده ولی کمتر گل بخوریم، قطعا تفاوت زیادی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد:

ما تنها باید متمرکز بوده و در شرایط متفاوت بهتر از قبل دفاع کنیم و نباید فکر کنیم که تنها با کیفیت  هجومی تیم می‌توانیم  مقابل رقبا پیروز شویم.با توجه به کیفیت و مهارت‌های بازیکنان، ما گزینه های متنوعی برای خط حمله داریم اما سازماندهی مناسب تیم، مهم ترین مسئله است. باید تیم به گونه ای عمل کند که نتیجه بگیرد. شاید با وجود داشتن ۸۰ درصد مالکیت بازهم شکست بخورید!

سرمربی آلمانی در خصوص مشکلات تیمش روی ضربات ایستگاهی گفت:

نمی خواهم دوباره در خصوص ضربات ایستگاهی صحبت کنم. دیگر نیاز به صحبت در این خصوص نیست. ما به خوبی دفاع می کنیم اما باید در آن زمان، در شرایط مناسب قرار داشته باشیم و این بسیار مهم است. پس از آن باید روی ایجاد موقعیت گلزنی کار کنیم. این هیچوقت برایمان سخت نبوده و مهم نیست که مردم در خصوص این صحبت می کنند. قطعا ما به گلزنی هایمان ادامه خواهیم داد. حتی یک گل برای پیروزی تیم کافی است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *