آقای «کلیف بلزینسکی» (Cliff Bleszinski) اعلام کرده است که ایکس باکس وان ایکس نام عجیبی برای یک کنسول به شمار می‌رود. او باز هم از اعلام انتشار بازی Lawbreakers برای ایکس باکس وان اجتناب کرد.

آقای کلیف بلزینسکی، عضو سابق استودیوی «اپیک گیمز» (Epic Games) و خالق مجموعه Gears of War ، در جریان مصاحبه خود با آقای «جف کیلی» (Geoff Keighley)، مجری محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی، نظر خود را در رابطه با کنسول نسل میان نسلی شرکت مایکروسافت، با علاقه مندان به اشتراک گذاشت.

همانطور که در جریان هستید، قرار است بازی جدید آقای بلیزنسکی،Lawbreakers ، تنها برای پلی استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود، به همین دلیل طرفداران او که در اصل طرفداران ایکس باکس هستند، کینه شدیدی از او به دل گرفته و در شبکه توییتر حسابی از خجالت او در آمده‌اند. خود آقای بلزینسکی می‌گوید که طرفداران ایکس باکس وان از او به عنوان یک خائن و کسی که نمک خورده و نمک دان شکسته است، یاد می‌کنند.

آقای بلزینسکی در ادامه گفت که او هیچ وقت اعلام نکرده است که نسخه ایکس باکس وان بازی خود را نخواهد ساخت. او گفت که استودیوی سازنده بازی تنها 65 نفر عضو دارد و آن‌ها به دلیل محدودیت‌های موجود نمی‌توانند همزمان بر روی هر 3 پلتفرم کار کنند. به همین علت تصمیم گرفتند تا مسائل تجاری را در اولویت خود قرار دهند به با توجه به فروش بیشتر کنسول پلی استیشن 4، تصمیم بر آن شد تا بازی آن‌ها اول برای کنسول شرکت سونی منتشر شود.

بازی Lawbreakers

او گفت:

من نسخه ایکس باکس وان بازی LawBreakers  را فراموش نکرده‌ام. شاید در آینده نسخه ایکس باکس وان ایکس این بازی با جزییات بالا و زرق و برق‌های بیشتری منتشر شود. شاید هم با موفقیت این عنوان بتوانیم آن را برای همه کنسول‌های دیگر و حتی سوئیچ نیز منتشر کنیم. در حال حاضر کسی نمی‌داند.

بلیزنسکی در جواب به این پرسش که واکنش آقای «فیل اسپنسر» (Phil Spencer)، رییس بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت، پس از تایید نشدن بازی LawBreakers  برای ایکس باکس وان چه بود، گفت:

ما هر وقت یکدیگر را می‌بینیم، همدیگر را بغل می‌کنیم. ما دوستان بسیار قدیمی هستیم؛ اما واکنش طرفداران ایکس باکس در این مورد واقعا خشن بوده است. البته آن‌ها به کنسول مورد علاقه خود وفادار هستند و این رفتار آن‌ها طبیعی است. من ترجیح می‌دهم که آن‌ها به جای بی‌تفاوت بودن و کم محلی کردن، نظرات خودشان را همانطور که دوست دارند و احساس می‌کنند با من در میان بگذارند. این نشان می‌دهد که آن‌ها اهمیت می‌دهند.

در ادامه از آقای بلزینسکی سوال پرسیده شد که نظرش در رابطه با رونمایی از کنسول میان نسلی ایکس باکس وان ایکس چیست؟ او در پاسخ به این پرسش گفت:

در زمان رونمایی از ایکس باکس وان ایکس من مشغول صحبت و مصاحبه با خبرنگاران بودم و به همین دلیل نتوانستم به مراسم رونمایی توجه زیادی داشته باشم و اکثر خبرها را از دست دادم؛ اما وقتی که متوجه شدم مایکروسافت ایکس باکس وان ایکس را به عنوان نام کنسول میان نسلی خود انتخاب کرده است من تعجب کردم و با خودم گفتم که «صبر کن. چی شد؟». به نظر من این اسم عجیبی برای یک کنسول به شمار می‌رود.

آقای بلزینسکی همیشه به صادق بودن و رک صحبت کردن مشهور بوده است. در واقع او با هیچ چیز و هیچ شخصی تعارف ندارد و همیشه کاری که فکر می‌کند درست است را انجام می‌دهد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *