خانه ورزش اخبار ورزش کمالوند: کریمی استاد من است اما فوتبال یک رقابت جوانمردانه است

کمالوند: کریمی استاد من است اما فوتبال یک رقابت جوانمردانه است

0

در چهارچوب هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال، دو تیم گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر به سود گسترش فولاد به پایان رسید.

فراز کمالوند در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم بسیار فوتبال خوبی بازی می‌کردند با توجه به اینکه استاد بنده، کریمی روی نیمکت صنعت نفت بود کاملاً روی تفکرات من شناخت کافی داشت و تمام راه‌ها را بسته بودند، یک ضربه ایستگاهی گیرمان آمد و توپ را وارد دروازه کردیم.

وی در ادامه افزود: خدارو شکر که توانستیم با کسب ۳ امتیاز لیگ را تمام کنیم، دوست نداشتم این ۳ امتیاز را از صنعت نفت بگیرم چون مربی‌ای روی نیمکت نشسته بود که حق استادی گردن من دارد اما فوتبال یک رقابت جوانمردانه است و ما هم سعی کردیم کاملاً جوانمردانه فوتبال بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بهترین نتیجه تاریخ فوتبال گسترش فولاد را امروز گرفتیم. در ۴-۵ سالی که در لیگ برتر بودیم امروز که هشتم شدیم حتی می‌توانستیم بهتر از این باشیم. محمد نصرتی امروز بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت، خیلی خوشحال شدم از اینکه ۲ بازیکن با تجربه مثل مرتضی اسدی و محمد نصرتی نشان دادند که سن فقط یک عدد است. در ۲ بازی اخیر ما گل نخوردیم با زوج نصرتی و اسدی فکر می‌کنم تیم دوم یا سوم لیگ هستیم که از لحاظ گل خورده کمترین گل را داشتیم، این نشان دهنده این است که بچه‌های با تجربه تیم ما خوب بلد هستند که چه کار باید انجام دهند.

کمالوند در ادامه خاطرنشان کرد: امروز آخرین باری بود که روی نیمکت تیم گسترش فولاد تبریز نشستم، بعد از ۲،۵ فصل خیلی خوب بود، خدا عنایتی کرد که سربلند و سرافراز باشگاه را ترک کنیم، از هفته‌های گذشته جلسات متعددی با مدیرعامل باشگاه، سمندر و زنوزی داشتیم، من نهایت تشکر و قدردانی را از زنوزی و سمندر که مثل برادر بزرگتر من است دارم، از مجموعه باشگاه گسترش فولاد، هیأت مدیره، دوستان خوبم در باشگاه، روابط عمومی، کادر پزشکی و … که ۲،۵ سال خیلی زحمت به آنها دادیم و امیدوارم که در ادامه راه موفق باشند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: خیلی خوشحالم روزی که آمدم تیم گسترش فولاد در حال سقوط بود و امروز که می‌رودم یک تیم باشخصیت و بالای جدولی شده است، خداراشکر می‌کنم اینها هیچکدام امکان‌پذیر نبود بجز لطف خدا و حمایت بچه‌های باشگاه، بازیکنان خوب تیم که جوانمردانه بازی کردند. ما خیلی مشکلات داخل تیم داشتیم اما بچه‌ها سنگ تمام گجذاشتند و با تمام مشکلات که در ۳-۴ بازی آخر داشتیم نتیجه خوبی حاصل شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: من در رختکن با بچه‌ها خداحافظی کردم، قبل از بازی هم با سمندر خداحافظی کرده بودم، گویا امروز آخرین روز کاری او بوده است، خیلی خوشحالم که بنده و سمندر در روزی باشگاه را ترک می‌کنیم که بهترین نتایج تاریخ فوتبال گسترش فولاد را کسب کردیم، یک تشکر ویژه دارم از زنوزی، مردی که واقعاً مردانگی را معنا کرد. در این دوره زمانه سالی ۱۰-۱۲ میلیارد تومان هزینه ورزش می‌کند، ورزش هم فقط فوتبال نیست، ما در والیبال نشسته هم داریم.

کمالوند تصریح کرد: امیدوارم روزی برسد که دوباره بتوانم روی نیمکت گسترش بنشینم چون خاطرات خوبی از این تیم دارم. امیدوارم کادر فنی جدید گسترش هم در سایه مدیریت زنوزی موفق باشد.

وی درباره خداحافظی سمندر گفت: او از مدتها قبل می‌خواست جدا شود فکر می‌کنم نیاز بود در گسترش تغییرو تحول ایجاد شود ما هم از قبل صحبت کرده بودیم و قرار بود برای اینکه بازیکنان تیم آرامش داشته باشند اعلام نشود و امروز در بیرون رختکن خداحافظی کردیم.

سرمربی گسترش تصریح کرد: زمانی که آمدم تیمی در حال سقوط را تحویل گرفتم اما در دو سال اخیر به رتبه تک رقمی رسیدیم که امسال هم تا حوالی رتبه ششم پیش رفتیم. احساس کردم بهتر است دوستان دیگر هم شانس خود را در این تیم امتحان کنند.

کمالوند درباره تیم آینده‌اش گفت: با دو تیم لیگ برتری با اجازه زنوزی و سمندر وارد مذاکره شده‌ام و مذاکرات بسیار طولانی داشتیم که یکی نزدیک و دیگری دور است. البته نزدیک که می‌گویم ربطی به تراکتورسازی ندارد.(خنده) و منظورم شمال و جنوب کشور است که فکر می‌کنم تا دوشنبه یا سه‌شنبه مشخص شود

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *