خانه ورزش اخبار ورزش کیانی: آقای مدیر! آیا بازیکن هوادار را دوست ندارد؟

کیانی: آقای مدیر! آیا بازیکن هوادار را دوست ندارد؟

0

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از دیدار مقابل نفت تهران از آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: چرا پس از نیم فصل که پنجره نقل و انتقالات برای تراکتورسازی بسته شد مدیریت ما را تنها گذاشت؟ آقای مدیر وقتی می‌آیی و می‌گویی من به خاطر هوادار کار می‌کنم آیا بازیکن هوادار را دوست ندارد؟ از پول سال گذشته ما هنوز چیزی تسویه نشده و امسال نیز فقط ۶۰ درصد دریافتی داشته‌ایم و اکنون نیز به خاطر مربی بزرگی چون امیر قلعه‌نویی صحبت نکرده‌ایم.

کیانی در انتقاد از آجرلو ادامه داد: همه تیم ناراحت هستند. ما به خاطر حضور قلعه‌نویی و هواداران تا اکنون صحبتی نکرده‌ایم. دیگر صبرمان تمام شده است. آقایان پشت حرف مردم قایم نشوند. ما اکنون فقط جام حذفی را در پیش داریم. خودتان بیایید و کمک کنید نه اینکه به خاطر پخش زنده تلویزیونی جام حذفی خودنمایی کنید.

وی اضافه کرد: تمام تیم مشکل دارد. از نیم‌فصل تکلیف ما مشخص نیست و دو نفر از تیم خداحافظی کرده‌اند و هنوز با هیچ بازیکنی برای فصل بعد صحبت نشده است. با این بازیکن‌ها و بضاعتی که داشتیم نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. این آقا حتی جواب تلفن ما را نمی‌دهد. برای فصل بعد نتوانسته‌اند یک بازیکن را حفظ کنند در حالی که بازیکن ما از باشگاه‌های دیگر پیشنهادهای خوبی دارد.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *