هنوز چند ماه تا معرفی رسمی آیفون بعدی اپل زمان باقی مانده است، آیفونی که فارغ از نوع نام گذاری آن که iPhone 7S، iPhone 8 یا iPhone x باشد، انتظار می رود که دارای یک ویژگی منحصر به فرد – نمایشگری بدون حاشیه و تمام صفحه – باشد. صفحه نمایشی که تا لبه های سمت راست و چپ بدنه ادامه داشته و می توان گفت تا حدودی شبیه به آن چیزی باشد که در سال گذشته در Galaxy S7 edge سامسونگ شاهد بودیم. در واقع می توان گفت این نوع طراحی، ترند جدیدی است که از اکثر گوشی های پرچمدار امسال انتظار می رود، اما با توجه به گزارش جدید منتشر شده از کمپانی Japan Display، به نظر می رسد که درنهایت استفاده از نمایشگر انعطاف پذیر و خمیده در آیفون های امسال محتمل تر باشد.

کمپانی Japan Display که با کمپانی اپل در زمینه ساخت و تهیه نمایشگرهای مورد نیاز برای محصولات اپل همکاری دارد، به تازگی اعلام داشته که آماده است تا ساخت صفحه نمایش های انعطاف پذیر را شروع کند. درحال حاضر کمپانی های ال جی و سامسونگ نیز چند وقتی است که درگیر کار بر روی چنین نمایشگرهایی هستند، اما با اعلام رسمی کمپانی شریک اپل و وارد شدن این کمپانی به بازی نمایشگرهای انعطاف پذیر، استفاده از پنل های منحنی در آیفون های امسال قوت بیشتری یافته است.

پیش از این و در ماه نوامبر، پتنتی از اپل با موضوع دستگاه هایی تاشو با قابلیت خم شدن منتشر شده بود که گمانه زنی هایی درمورد تولید آیفون یا دستگاهی تاشو که قابلیت خم شدن تا درجاتی را داراست در پی داشت. اکنون با اعلام آمادگی Japan Display و آمادگی این شرکت برای تولید نمایشگر انعطاف پذیر که دارای تکنولوژی ای متفاوت از انواع دیگر تکنولوژی های مربوط به دستگاه های تاشو است، احتمالا به زودی شاهد اسمارت فونی واقعا تاشو در بازار مصرفی نخواهیم بود.

نمایشگر تاشویی که Japan Display از آن صحبت به میان آورده، بسیار شبیه به تکنولوژی بکار رفته در گوشی های بوده و احتمالا امسال آیفون هایی تاشو را در بازار نخواهیم دید.

vitrino

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *